Edukacija
Analiza tržišta
Što je analiza tržišta? Trošak ili investicija? Što je bilo prvo – poslovni plan ili analiza tržišta? Kada se radi analiza tržišta? Kolika je važnost analize tržišta? Koji su bitni elementi analize tržišta?
Odgovore na ova i mnoga druga pitanja vezana uz analizu tržišta saznat ćete na ovom seminaru.
Seminar je koncipiran na način kako bi dobili potpuni, 360 pristup, uvid u sve elemente i korake koji će vam olakšati pokretanje posla, pripremiti vas za kut gledanja „iznutra prema van“ i „izvana prema unutra“. Seminar je namijenjen svima koji se žele upoznati s analizom tržišta na sustavan i praktičan način.
Predavačica: Brigita Prole.
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.