Edukacija
Akcijski plan u digitalnom marketingu
Akcijski plan u digitalnom marketing samo je jedan dio cjelokupnog marketinškog plana. On sadrži sve informacije o tome što će se, kada, gdje i kako učiniti da vaša tvrtka što adekvatnije pristupi ciljanim skupinama i zainteresirala ih za (novi) proizvod ili uslugu putem digitalnih kanala.
Za razliku od marketinškog plana koji pruža široki pregled cjelokupne strategije i raspodjele marketinških aktivnosti, akcijski plan je puno specifičniji. On opisuje strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih kanala s posebnim naglaskom na web stranice.
Cilj seminara je naučiti:
- Što je akcijski plan u digitalnom marketingu;
- Koji su ključni koraci za izradu akcijskog plana;
- Kako pripremiti uspješnu web strategiju;
- Tko su ciljane skupine tj. kupci. koje možemo privući putem digitalnog marketinga.
Predavač: Davor Debrecin
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.