Edukacija
21. Start-up akademija – osnovni modul
Seminar je namijenjen osobama koje tek kreću u svijet poduzetništva, ali i onima koji to već jesu.
Cilj programa
Cilj programa je tijekom sva tri dana pružiti poduzetnicima osnovna znanja koja su im potrebna za uspješno vođenje poduzeća.
Kome je namijenjen?
Seminar je namijenjen osobama koje tek kreću u svijet poduzetništva, ali i onima koji to već jesu. Program Start-up akademije namijenjen je svim poduzetnicima početnicima na području grada Zagreba, ali i onima koji namjeravaju postati poduzetnici. Program je osmišljen za poduzetnike početnike koji koriste mikrokredite, bespovratne potpore i druge poticaje HAMAG-BICRO-a.
Program Start-up akademije ostvaruje se u partnerstvu i suradnji s agencijom HAMAG-BICRO.
Program se sastoji od Osnovnog poduzetničkog seminara i 11 specijalističkih seminara.
Osnovni poduzetnički seminar
- Razrada poslovne ideje – Potrebno je dosta prakse i iskustva da biste brzo evaluirali svoju poslovnu ideju. Na ovom seminaru objašnjavamo kako prepoznati pravu priliku, kako doći do dobre poslovne ideje, kako pravilno odrediti dobre i loše strane poslovne ideje
- Zakonodavni okvir i pravni oblici poduzetništva – Što osnovati, poduzeće ili obrt? Koji pravni oblik izabrati? Kako odrediti poslovno ime? Naučite kako osnovati trgovačko društvo, kako obrt, koliki su troškovi osnivanja, godišnji fiksni troškovi, plaća i ostale obaveze.
- Upravljanje ljudskim potencijalima – Prilikom zapošljavanja radnika potrebno je voditi brigu o zakonskoj proceduri i ostalim stručnim pitanjima. Snalaženje u moru propisa i zakonskih odredbi nekada nije lako, ali zato donosimo jednostavne korake zapošljavanja radnika.
- Računovodstvo i financije – Na seminaru financije i računovodstvo vodimo vas kroz osnovne pojmove, troškove, poslovne knjige, financijska izvješća, bilanca, račun dobiti gubitka, novčani tijek, pokazatelji likvidnosti, zaduženosti, aktivnosti i profitabilnosti … Kada se plaća PDV? Kada postajete obveznikom PDV-a?
- Prodaja i marketing – Što je važnije: prodaja ili marketing? Gotovo da prate jedno, drugo i nadopunjuju se u najvažnijim pitanjima. Kod prodaje učimo kako se ponašati na prodajnom sastanku, kako odgovoriti na prigovore, aktivno slušati…. Prodajni rezultat ovisi o obje strane. Marketing promatramo kroz četiri varijable: proizvod, cijenu, promociju, prodaju i distribucija.
- Razrada poslovnog plana – Kroz seminar se razrađuje metodologija izrade poslovnih planova – od planiranja, plana i svrhe, koje su najčešće greške, kakav je sadržaj poslovnog plana, fizički aspekti plana, financijski aspekti plana.
- HAMAG-BICRO i druge potporne institucije
Nakon završenog osnovnog modula polaznici se mogu prijaviti i na specijalističke seminare. Za dobivanje certifikata potrebno je završiti osnovni poduzetnički seminar i dva specijalistička po vlastitom izboru. Uspješnim završetkom programa polaznici dobivaju certifikat o završenoj Start-up akademiji.
Specijalistički seminari:
- Financije za poduzetnike (10 sati)
- Izrada poslovnog plana (16 sati)
- E-poslovanje (primjena ICT alata u poduzetništvu) (12 sati)
- Prodajne vještine (12 sati)
- Pregovaračke vještine (12 sati)
- Vještine predstavljanja u medijima ili pred auditorijem (16 sati)
- Vođenje selekcijskog razgovora (8 sati)
- Upravljanje ljudskim potencijalima (16 sati)
- Upravljanje projektima (16 sati)
- Priprema i upravljanje projektom sufinanciranim iz fondova EU (16 sati)
- Upravljanje intelektualnim vlasništvom (6 sati)