Elementi (prodajne) komunikacije
Ljudi komuniciraju putem različitih komunikacijskih stilova. Kako bismo imali uspješne prodajne rezultate, bitno je znati prepoznati te stilove i izgraditi odnos povjerenja s kupcem. Više o ovoj temi saznali smo od Ante Mihaljevića na edukaciji Prodajna komunikacija.
Sustav prodaje je proces u kojem razvijamo određenu priliku od početka do kraja, bilo da ona završi zaključenjem prodaje ili zatvaranjem tog poglavlja. Za to je potrebno znati dobro komunicirati.
Tri elementa (prodajne) komunikacije
Sama komunikacija se sastoji od 3 elementa:
- Izgovorene riječi – sam sadržaj onog što je izrečeno,
- Ton glasa – kvaliteta ili način govora sastoji se od:
- tempo: karakteristična brzina ili ritam govora,
- visina tona: visoki ili niski raspon tona,
- modulacija: promjena visine tona ili tonaliteta naglašavanjem određenih riječi,
- rezonancija: pojačavanje ili produljivanje zvuka,
- glasnoća: stupanj jakosti ili blagosti glasa.
- Govor tijela (neverbalna komunikacija) – izrazi lica, geste, pokreti tijela, držanje, kontakt očima.
Svi ovi elementi čine komunikacijsku cjelinu. Dobar prodavač zna prepoznati komunikacijski stil svakog pojedinog kupca te adekvatno komunicirati s njima prilagođavajući se komunikacijskom stilu svakog od njih.
Na predavanju su kupci upoznati s DISC metodologijom te su im na humorističan način razjašnjene prodajne tehnike.
Ovaj čovjek zna što radi – i radi to vrhunski. Vanredno simpatičan, karizmatičan, duhovit, ali i vješt javni govornik. Dok možda nemam potrebe za njegove usluge ovog trenutka, čim mi zatrebaju, ja znam točno komu se trebam javiti! Hvala i Plavom Uredu na gurmanskom odabiru predavača!“,
riječi su jednog od prisutnih polaznika.