Eko solar reklam: ekološki osviješten proizvod
2MT mlada je i inovativna tvrtka koja nudi jedan potpuno drugačiji uređaj za oglašivanje pod nazivom “Eko Solar Reklam”. Sunčeva energija je primarni izvor obnovljive energije a ovaj proizvod, s mogućnošću napajanja pomoću solarnih panela tijekom dana, potiče ekološku osviještenost u svim gradovima Hrvatske.
Iza projekta stoje Andrej Radoš i Tomislav Maloča koji su s ovim proizvodom htjeli tržištu ponuditi nešto inovativno što pomaže očuvanju okoliša. S projektom su krenuli prošle godine u četvrtom mjesecu a do današnjeg dana uređaji su svoje mjesto našli u čak 21-om gradu diljem Republike Hrvatske.
Htjeli smo stvoriti jedan novi medij koji može pružiti jeftiniji prostor za oglašavanje u odnosu na konkurenciju te koji će ujedno biti i ekološki osviješten jer štedi električnu energiju. Ja sam osobno već dugo godina u poduzetništvu, a ovim projektom htio sam pomoći mladim poduzetnicima i podržati ih u nekim njihovim projektima. Tomislav je ušao samnom u projekt jer je kao student ekonomije imao sličan način razmišljanja o poduzetništvu kao i ja.
kazao je se Andrej Radoš.
Pod sloganom “Reklame koje se primijete” uređaj privlači pozornost mnogih jer se razlikuje od tipičnih panela za reklame. Naime, napaja se putem sonel panela, a također ima i dodatak kante za otpad.
U principu je koncipiran da bude 2u1. Kanta za smeće je jedna dobrobit koju mi poklanjamo gradu jer smo htjeli da uređaj bude koristan i za nešto drugo a ne samo kao uređaj za oglašivanje. Oni nama pružaju oglasni prostor s obje strane uređaja dok mi njima dajemo kantu za smeće na korištenje. Naša vizija je pružiti kvalitetno učinkovito vanjsko oglašavanje i kompletnu marketinšku podršku malim, srednjim i velikim poduzećima.
Neki od klijenata koji su prepoznali vrijednost ovog projekta su Konzum, Jolly Autoline-Mercedes Benz te Nacionalni park Sjeverni Velebit. Za Andreja je ovo samo još jedan u nizu od poduzetničkih pothvata.
Ja sam u poduzetništvu još od 18-e godine kada sam krenuo od voćarne. Nedugo zatim otvorio sam i pekarnicu no zbog krize je došlo do zatvaranja. No, neuspjeh me nikada nije obeshrabrio . U poduzetništvu će uvijek biti uspona i padova ali sve ima svoj razlog. Mislim da je umrežavanje u poduzetništvu jako bitno te da uvijek treba imati korektan odnos s ljudima i klijentima što sam primjetio vodeći vlastitu marketinšku agenciju Radoš tim . Ovaj projekt mi je posebno drag jer je ušteda energenata u narednim godinama jako bitna te mi je drago da imamo proizvod koji se može iskoristiti bez potrošnje energije, a koji može pokazati čak i bolje rezultate od onih koji koriste tu energiju.