Web strategija
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Web strategija je dugoročni proces iteracija koji definira smjer web stranice ili web proizvoda. Kako bi bio uspješan, taj proces mora zadovoljiti tri aspekta: korisnički, poslovni i tehnološki.
Edukacija je namijenjena svima koji želite naučiti kako predstaviti sebe, svoj proizvod ili uslugu putem web stranice.
Ciljevi edukacije:
- Postavljanje ciljeva Vaše internetske stranice
- Komunikacija web dizajner – klijent
- Unaprjeđenje postojeće stranice i povećanje posjeta.
Predavač: Bor Dizdar
Naučili smo...
- Kako poslovni ciljevi utječu na web strategiju? (11. listopada 2024. )
- Zašto nam je bitna web strategija? (29. travnja 2024. )
- Kako kreirati brend persone za web strategiju? (02. studenoga 2023. )
- Pisanje bloga je dobro za web strategiju! (13. siječnja 2023. )
- Što je wireframe? (08. prosinca 2022. )
- Koji su aspekti dobre web strategije? (29. studenoga 2021. )
- Što je informacijska arhitektura? (02. lipnja 2021. )
- Uloga bloga u web strategiji (04. prosinca 2020. )
- Uloga strategije sadržaja u web strategiji (10. srpnja 2020. )
- Brend persone nam pomažu u izradi web strategije! (24. listopada 2019. )
- Što je dizajn korisničkog iskustva? (25. ožujka 2019. )
- 10 temeljnih elemenata na web stranici (01. listopada 2018. )
- Internet domena i hosting (13. ožujka 2018. )
- Kvalitetan vizualni sadržaj ključan je za web stranicu! (27. rujna 2017. )
- 10 strateških pitanja kod izrade web strategije (30. siječnja 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.