Uvod u Google AdWords
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Digitalni marketing tema je o kojoj mnogi pričaju, malo manje njih to razumije, a vrlo malo ljudi se time bavi. Ova interaktivna edukacija približit će vam najnovija saznanja u području digitalnog marketinga na razumljiv, upotrebljiv i zabavan način.
Sažetak edukacije:
- kratki pregled digitalnog marketinga i njegovih mogućnosti
- istraživanje ponašanja internet korisnika (kako, kada i što pretražuju, a nekada i kako)
- što je i kako kreirati Google Adwords račun
- oglašavanje na internetskim portalima i Youtube kanalu.
Predavač: Miroslav Varga
Naučili smo...
- „Value based bidding“ i Google Display Network (GDN)? (29. studenoga 2024. )
- Što su „Value Based Bidding“ strategije? (21. lipnja 2024. )
- Što valja napraviti prije Google Ads oglašavanja? (20. listopada 2023. )
- Vrste Google Ads računa (23. travnja 2021. )
- Kako istražiti ključne riječi za Google AdWords oglase? (14. lipnja 2019. )
- Google AdWords – kako smanjiti cijenu klika? (18. prosinca 2018. )
- Gdje sve susrećemo Google AdWords? (30. studenoga 2018. )
- Kako otvoriti AdWords račun? (27. travnja 2018. )
- 10 najčešćih grešaka pri kreiranju Google AdWords kampanja (08. prosinca 2017. )
- Google AdWords-om do boljeg marketinga (07. listopada 2016. )
- Prednosti Google AdWords kampanje (17. ožujka 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.