Uspješna prodaja
Ako imate odličan proizvod , a nemate kupce, onda on malo vrijedi… kupci su najvažniji resurs poduzeća, a posebno svakog poduzetnika!
Cilj ove edukacije je razumjeti mjesto i ulogu prodaje i osoblja, shvatiti značaj prodaje kao funkcije te naučiti koristiti dio alata i tehnika suvremene prodaje pri nastupu na tržištu (poslovno i konzumno tržište).
Seminar se sastoji od sljedećih cjelina:
- Motivi i rizici u prodaji
- Kupoprodajni proces
- Verbalno i neverbalno
- Ugrijavanje i demonstracija
- Alati i tehnike
- Postprodaja
- Psihologija potrošača.
Ako je istina da svi ljudi nešto kupuju i prodaju ova edukacija namjenjena je svim poduzetnicima; malima i velikima, početnicima i uspješnima, onima koji rade s kupcima i onima koji rade s timovima!
Predavač: Kamilo Antolović
Naučili smo...
- Koje su faze uspješne prodaje? (03. svibnja 2018. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.