Webinar: Uloga medijske prehrane u marketingu
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Edukacija o ulozi medijske prehrane u marketingu predstavlja ključni element za razumijevanje dinamičnog medijskog okruženja i njegovog utjecaja na ponašanje publika. S obzirom na to da živimo u digitalnom dobu gdje se sadržaj neprekidno stvara, distribuira i konzumira kroz različite medijske kanale, bitno je shvatiti kako medijska prehrana utječe na percepciju, stavove i odluke publika. Ova vrsta edukacije nudi uvid u načine na koje organizacije mogu optimizirati svoje marketinške strategije za postizanje maksimalnog utjecaja.
Kroz edukaciju polaznici će istražiti kako kreirati privlačan i relevantan sadržaj te kako ga distribuirati preko odgovarajućih kanala. Analiza trendova u društvenim medijima, digitalnom marketingu i ponašanju publika pomoći će im u identifikaciji prilika za inovacije i prilagođavanje svojih pristupa u skladu s promjenjivim zahtjevima tržišta.
U konačnici, edukacija o ulozi medijske prehrane u marketingu osmišljena je kako bi polaznicima pružila dublje razumijevanje važnosti medijskog sadržaja u suvremenom marketinškom okruženju, omogućavajući im da razviju i primjene efikasne marketinške strategije koje će im pomoći da se izdvoje u svekonkurentnijem medijskom pejzažu.
Ova edukacija je namijenjena širokom spektru polaznika, uključujući marketinške stručnjake koji žele produbiti svoje razumijevanje medijskog okruženja, poduzetnike koji teže boljem pozicioniranju svojih proizvoda ili usluga u medijskom prostoru, mlade profesionalce zainteresirane za karijeru u marketingu i medijskim studijima. Edukacija je prilagođena i onima koji rade u odnosima s javnošću, oglašavanju i digitalnom marketingu, pružajući im alate i tehniku za efikasno upravljanje medijskim sadržajem i strategijama.
Predavač: Domagoj Bebić
Naučili smo...
- Što je medijska prehrana i koji su joj ciljevi? (21. svibnja 2024. )