Webinar: Učinkovita naplata potraživanja
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Problem s naplatom potraživanja (uz loš porezni sustav, tromu, glomaznu, neučinkovitu birokraciju i sl.) većina poduzetnika navodi kao jedan od ključnih problema tekućeg poslovanja i jedan od najvećih faktora ograničavanja rasta u Republici Hrvatskoj. Učinkovito upravljanje naplatom i dobro postavljeni procesi naplate jedan su od ključeva uspješnog poslovanja tvrtke i minimiziranja gubitaka.
U sklopu jednodnevnog seminara naučite:
- Koji su uzroci problema u naplati
- Vidjeti gdje počinje proces naplate
- Što je bitno u prvim fazama procesa naplate
- Prepoznavanje znakova potencijalnih problema
- Kako se unaprijed zaštititi
- Ustrojavanje poslovnih procesa naplate
- Kako komunicirati s klijentom
- Isplati li se baš uvijek biti krut u naplati
- Pravne mogućnosti
Kome je namijenjen seminar:
- Vlasnicima tvrtki i direktorima
- Prodajnom osoblju u tvrtkama
- Osoblju koje je zaduženo za naplatu u tvrtkama
- Financijskim djelatnicima (banke, osiguranja)
- Svima onima koji djeluju na tržištu, a imaju probleme s naplatom potraživanja (a to je na žalost većina).
Predavač: Ozren Hudina
Naučili smo...
- Što je „work out faza“ u naplati potraživanja? (23. listopada 2024. )
- Što je kasna naplata potraživanja i kako je provesti? (19. lipnja 2024. )
- Što je rana naplata potraživanja i kako je provesti? (23. studenoga 2022. )
- Što je monitoring potraživanja? (04. veljače 2022. )
- Što treba sadržavati svaki ugovor o suradnji? (13. srpnja 2021. )
- Temeljni pojmovi u naplati potraživanja (06. prosinca 2019. )
- Koje su vrste potraživanja? (05. lipnja 2019. )
- Koje su faze naplate potraživanja? (21. studenoga 2018. )
- Naplata počinje prije sklapanja posla! (29. svibnja 2018. )
- Uzroci problema u naplati potraživanja (12. travnja 2018. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.