Webinar: Strategije odlučivanja u izgradnji i skaliranju biznisa
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Biti poduzetnik znači donositi velik broj važnih odluka te svakodnevno se susretati s različitim izazovima, strahovima i novostima. Upravo zato jedan od glavnih zadataka poduzetnika je naučiti upravljati svojim mislima. Kada je u pitanju pokretanje vlastite poslovne priče, ideje proizlaze iz glave, stoga nije svejedno „kakva je ta glava“ – nesigurna, samopouzdana, preplavljena ili organizirana.
Cilj edukacije je otkloniti mentalne blokade (sabotere) koje poduzetnicima stoje na putu ostvarivanja njihovih ciljeva.
Teme koje će kroz edukaciju biti obrađene su:
- Kako razmišlja i ponaša se uspješan poduzetnik,
- Upravljanje vremenom (kako imati vremena za sve u 24h),
- Odnos prema novcu (uvjerenja koja nas koče u prodaji).
Pitanja koja će tijekom edukacije biti odgovorena su:
- Kako se suočiti sa strahom od rizika i neuspjeha?
- Kako izaći iz comfort zone?
- Što kada nemamo podršku?
- Kako napraviti plan kojeg ćemo se držati (kako stati na kraj prokrastinaciji i perfekcionizmu)?
- Kako pokrenuti i unaprijediti posao bez početnog kapitala?
Seminar je namijenjen za sve vrste poduzetnika.
Predavačica: Sara Peranić
Naučili smo...
- U poduzetništvu je najbitnije donošenje odluka! (04. travnja 2022. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.