Prezentacija i prodaja u prodajnom prostoru
Planirate ili se već bavite prodajom proizvoda ili usluga u prodajnom prostoru ?
Budite spremni na putovanje koje kreće od ulaska kupca u prodajni prostor pa do uspješne prodaje.
Neposredni kontakt s kupcima je mnogima velik izazov te je cilj ove edukacije steći samopouzdanje i jasnu strategiju prezentacije i prodaje.
Polaznici seminara dobit će odgovore na pitanja poput:
- Kako pristupiti kupcu ?
- Kako komunicirati s kupcem ?
- Koji tipova kupaca postoje ?
- Kako uspješno prezentirati proizvod / uslugu s obzirom na tip kupca ?
- Kako finalizirati prodaju ?
- Kako se nositi s odugovlačanjem i neodlučnošću kupca oko kupnje ?
Predavač: Nikola Lučić
Naučili smo...
- Zašto je bitno znati kakav je naš kupac? (18. rujna 2019. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.