Webinar: Pozicioniranje u glavama potrošača
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Danas je tržište zagušeno proizvodima koji su toliko slični da razlike gotovo pa i nema, to su proizvodi koji podmiruju iste ili slične želje i zahtjeve potrošača. S druge strane, potrošači nikada nisu bili zahtjevniji. Oni su ti koji biraju, oni su najvažniji.
Marke komuniciraju što neki proizvod jest, odnosno što on za potrošača može i treba predstavljati. Dok potrošači u svojoj svijesti pridaju pravu vrijednosti određenoj marki, oni uspostavljaju odnos s markom temeljen na pozitivnom iskustvu i jamčevini kvalitete. Prava vrijednost marke je u percepciji potrošača. Naučite kako se uspješno pozicionirati u glavama potrošača.
Sadržaj seminara:
- segmentacija tržišta
- pozicioniranje
- upravljanje markom.
Polaznici će naučiti kako odabrati pravu ciljnu skupinu za svoj proizvod ili uslugu, kako joj se obratiti na ispravan način da bi se smjestili u njihovoj glavi na način na koji mi želimo pa kad pomisle na svoju potrebu ili želju da se prvo sjete nas i/ili našeg proizvoda. Pričati ćemo o različitim vrstama segmentacije i zašto je danas najpolularnija segmentacija po životnom stilu. Također će naučiti osnove upravljanja markom, kako joj postaviti profil i dati karakter kako bi se lakše uspostavio odnos s potrošačem i pretvorio se u lojalan.
.
Seminar je namijenjen svima koji imaju potrebu staviti svoj proizvod i/ili uslugu na tržište ili to već čine, ali žele bolje rezultate. Idealno je za obrtnike, male i srednje poduzetnike koji nemaju mogućnosti imati veliki marketinški odjel unutar tvrtke.
Predavačica: Ivana Nobilo
Naučili smo...
- Koju osnovu pozicioniranja izabrati? (06. travnja 2021. )
- Što je vrijednosno pozicioniranje? (17. travnja 2019. )
- Osnovne vrste pozicioniranja na tržištu (14. studenoga 2018. )
- Kako se diferencirati pozicioniranjem na tržištu? (14. ožujka 2018. )
- Što je dobro pozicioniranje? (06. studenoga 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.