Pametna usluga

Edukacija “Pametna usluga” uključuje teme:
- važnost usluge za poslovanje,
- kako povećati zaradu bez povećanja “prodaje”,
- kako povećati potrošnju vlastitih kupaca i kako povećati prodane rezultate povećanjem kvalitete usluge,
- što je pametna usluga,
- kakvu uslugu pružamo i uočiti razlike između loše i dobre usluge,
- predrasude vezane uz uslugu, prodaju i komunikaciju,
- zašto dolazi do pada kvalitete usluge i kako izbjeći intrepretaciju,
- kako uočiti i poboljšati vještinu davanja odnosno pružanja usluge.
Polaznicima će na primjerima iz prakse biti prikazano značenje usluge te će im biti prikazani jednostavni trikovi za povećanje razine usluge u odnosu s kupcima lice u lice, putem telefona, maila/chata/Facebooka.
Predavačica: Borka Živković
Naučili smo...
- Kako pružiti kvalitetnu uslugu? (10. svibnja 2019. )
- Pametna usluga je širi pojam od prodaje! (23. listopada 2018. )
- Kako pružiti dobru uslugu? (22. svibnja 2018. )
- Što je pametna usluga i kako je postići? (14. rujna 2017. )