Može li me komunikacija voditi do uspjeha?
Svi mi komuniciramo, zar ne? A komuniciramo li uspješno i kako nas komunikacija može voditi do uspjeha?
Ovom edukacijom osvijestit ćete svoje komunikacijske obrasce i istražiti područja u kojima možete unaprijediti svoju komunikaciju. Istraživanje se događa unutar i izvan onog ŠTO i KAKO uz učinkovite primjene ponuđenog i doživljenog.
Sadržaj uključuje:
- Harmonija verbalnih i neverbalnih signala
- Aktivno slušanje i čujenje
- Značenje grešaka u komunikaciji
- Povratna informacija
- Osnove za uspješno vođenje razgovora
- Aseritivnost i afirmativnost
- IQ, EQ, SQ u komunikaciji
- Kako sve to ukomponirati u svoj život – spoj poslovnog i privatnog.
Predavačica: Renata Ćurković
Naučili smo...
- Teškoće u komunikaciji (01. veljače 2018. )
- Pasivna, agresivna, asertivna – kakva je moja komunikacija? (05. prosinca 2017. )
- Kako uspješno komunicirati? (20. rujna 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.