Najbolja marketinška strategija za početnike
Upoznajte osnove kreiranja marketinških strategija s naglaskom na strategije za poduzetnike početnike.
Kroz ovu edukaciju približit ćemo vam osnovne marketinške pojmove kako biste mogli:
- definirati svoje poslovne i marketinške ciljeve,
- analizirati situaciju u kojoj vam se trenutno poduzeće nalazi,
- adekvatno definirati ciljanu skupinu,
- osmisliti primjerenu strategiju za doseg ciljane skupine.
Preporučivo je da već imate poslovnu ideju koju ćete kroz ovaj seminar dodatno preispitati i usavršiti.
Seminar je koncipiran u 2 osnovna modula.
- Prvi modul– upoznat ćete se s osnovnim idejama u marketingu koji će vam kasnije pomoći u kreiranju vlastite marketinške strategije.
- Drugi modul– predviđen je kao interaktivna radionica na kojoj ćete polaznici razmjenjivati svoje ideje te zajedno s edukatorom osmisliti vlastitu marketinšku strategiju.
Predavač: David Rey Hudeček
Naučili smo...
- Stvorite marketinšku priču (12. veljače 2018. )
- Najbolja marketinška strategija – 4P postaje 7P! (07. prosinca 2017. )
- Targetiranjem ciljane publike do uspješne realizacije (28. rujna 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.