Marketinška komunikacija

Marketing nikada ne smije biti trošak, već investicija, a marketinška komunikacija je investicija s ciljem prodaje proizvoda ili usluge.
Kroz ovu edukaciju unaprijedit ćete svoja znanja o uspješnoj marketinškoj komunikaciji u malim poduzećima.
Cilj ovog seminara je definirati i upoznati vas s najčešćim poduzetničkim greškama u marketinškoj komunikaciji i saznati na koji način ih izbjeći. Jedna od tema bit će i kako kreirati učinkovit marketinški miks na kaotičnom tržištu i naučiti prepoznati dobre prilike.
Uz praktičan i interaktivan dio seminara, naučit ćete kako uspješno kreirati i implementirati marketinšku komunikaciju uz uspješne alate.
Predavačica: Elvira Mlivić Petrović
Naučili smo...
- Diferencijacijom do uspjeha na tržištu! (26. rujna 2017. )
- Kako stvoriti uspješnu marketinšku komunikaciju? (03. listopada 2016. )
- Marketinška komunikacija je investicija (29. siječnja 2016. )
- 5 tipova kupaca (03. prosinca 2015. )
- 5 načela komunikacije s kupcima (30. listopada 2015. )
- Donosimo vam 5 savjeta za bolju marketinšku komunikaciju! (11. rujna 2015. )