Leadership malih tvrtki
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Suvremeni poslovni sustavi traže lidere koji će znanjem, osobnošću, pristupom i vizijom motivirati suradnike na iznimne rezultate. Lideri se rađaju, ali i stvaraju.
Oni kombiniraju prirođeni talent za vođenje sa znanjem i vještinama koje stječu učenjem i vježbom. Ukoliko želite saznati kako biti pravi lider i uspješan vođa svoje tvrtke, posjetite ovu edukaciju.
Kroz ovaj seminar provesti ćemo vas kroz najsuvremenija dostignuća teorije i prakse transformacijskog vođenja.
Tri tematska cilja:
- Rad vođe na sebi – postizanje sklada osobnog i poslovnog života, određivanje osobne vizije, misije i ciljeva;
- Rad vođe na svom timu – razvoj osobina vizionara, komunikatora, mobilizatora i inspiratora;
- Vježbanje temeljnih osobina uspješnog vođe – određivanje prioriteta, upravljanje promjenama, vremenom i konfliktima, inoviranje, postizanje konsenzusa, uspješno planiranje, kontrola i odlučivanje te stvaranje pobjedničkog tima.
Predavač: Velimir Srića
Naučili smo...
- Koje su uloge lidera? (22. studenoga 2022. )
- Lideri su majstori promjena! (16. srpnja 2021. )
- Leadership počinje od nas samih! (15. studenoga 2019. )
- Idealan vođa i njegova 4 temeljna zadatka (28. studenoga 2018. )
- Tajne harmoničnog stila vođenja (28. veljače 2018. )
- Osobine dobrog lidera (02. studenoga 2017. )
- Poduzetnički duh je temelj uspjeha! (31. svibnja 2017. )
- Kako održavati harmonične odnose na poslu? (18. listopada 2016. )
- Unesite promjene u posao s dobrim vodstvom (19. veljače 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.