Korak do uspjeha uz komunikacijske vještine
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Seminar je namijenjen svima koji želite unaprijediti svoje komunikacijske vještine i odnose s drugim ljudima u poslovnom okruženju kroz komunikacijski lanac.
Pohađanjem ovog seminara moći ćete:
- steći osnovna znanja iz komunikacijskih vještina;
- bolje upoznati vlastiti stil komunikacije;
- steći uvid u vlastite prednosti i područja za razvoj u komunikaciji s drugim ljudima.
Kroz praktične primjere dobit ćete uvid u:
- načine neverbalne komunikacije;
- vođenje razgovora, prilagodbu klijentu;
- ljubaznost i stil komunikacije;
- načine prilagođavanja vlastitog glasa i aktivnog slušanja u interakciji.
Predavač: Aljoša Conjar
Predavač: Aljoša Conjar
Naučili smo...
- Kako učinkovito voditi razgovor? (29. lipnja 2023. )
- Što je aktivno slušanje? (26. travnja 2021. )
- Komunikacija je dvostrani proces! (20. prosinca 2019. )
- Za učinkovitu komunikaciju postavljajte sugovorniku pitanja! (05. veljače 2019. )
- Glas u komunikaciji – što na njega utječe i kakav bi trebao biti? (25. listopada 2018. )
- Što je “rapport” i kako ga uspostaviti? (20. ožujka 2018. )
- Savjeti za uspješno komuniciranje (10. listopada 2017. )
- Kako se pravilno rukovati? (05. prosinca 2016. )
- Boljom neverbalnom komunikacijom do uspjeha (06. listopada 2016. )
- Kratki vodič za aktivno slušanje (07. srpnja 2016. )
- “Pokvareni telefon” u komunikaciji (09. veljače 2016. )
- Neverbalna komunikacija (01. prosinca 2015. )
- 6 predrasuda o komunikaciji (23. listopada 2015. )
- Komunikacija kao važan segment u poslovanju (29. rujna 2015. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.