Kako napraviti marketinšku kampanju od početka do kraja

Napomena: Radionica se održava uživo na adresi Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb. Za aktivno sudjelovanje molimo Vas da ponesete svoje prijenosno računalo kako biste tijekom praktičnog dijela mogli raditi na vlastitim projektima.
Zanima Vas kako samostalno kreirati i voditi marketinške kampanje koje donose stvarne rezultate? Želite ovladati ključnim alatima i strategijama digitalnog marketinga? Ova radionica je idealna za Vas!
Biti uspješan u marketingu znači razumjeti svoju publiku, koristiti prave kanale i mjeriti uspješnost svojih aktivnosti. Radionica “Kako napraviti marketinšku kampanju od početka do kraja” osmišljena je kako bi Vam pomogla preuzeti kontrolu nad svojim marketingom i postići značajne rezultate kroz strukturiran i praktičan pristup.
Na radionici ćete dobiti odgovore na pitanja kao što su:
- Kako definirati buyer persone i prepoznati svoje idealne kupce?
- Kako pripremiti kvalitetan marketinški brief i analizirati tržište?
- Kako iskoristiti društvene mreže, SEO, Google Ads, e-mail marketing i druge digitalne alate za promociju?
- Kako strukturirati marketinšku kampanju kroz različite faze i ključne kanale?
- Kako mjeriti uspješnost oglasa i procijeniti učinkovitost kampanje?
Ova radionica je namijenjena poduzetnicima, freelancerima i svim profesionalcima koji žele naučiti kako upravljati svojim digitalnim prisustvom i optimizirati marketinške aktivnosti uz minimalne troškove. Program obuhvaća praktične vježbe, korisne alate i primjere iz stvarne prakse koji će Vam omogućiti da odmah primijenite naučeno.
Pridružite nam se i naučite kako izgraditi uspješnu marketinšku kampanju od početka do kraja – korak po korak!
Predavačica: Sanja Trbojević Montina