Kako napisati kreativni brief?
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Na koji način objasniti kreativcu što se od njega traži? Kako dobiti marketinške materijale, kampanje ili vizualne identitete s kojima ćete biti jako zadovoljni?
Pisanje kreativnog briefa se, kao i sve, može naučiti. Pisanjem briefa štedite vrijeme, novac i uvelike se povećava šansa da ćete biti zadovoljni rezultatima. Budite dio kreativnog procesa i postavite temelj vašim budućim marketinškim aktivnostima.
Na ovoj edukaciji ćete naučiti što je brief, od čega se sastoji te ćete imati priliku zajedno s predavačicom napisati svoj vlastiti brief. Edukacija se sastoji od:
- Teorijski dio – što je kreativni brief, za što se koristi i važni dijelovi briefa. Sve će biti popraćeno uz puno primjera iz prakse.
- Praktični dio – pisanje kreativnog briefa na vlastitom primjeru i potrebi.
Edukacija je namijenjena svim poduzetnicima koji imaju potrebe surađivati s kreativnim profesionalcima u svrhu naručivanja vizualnih identiteta, marketinških materijala, web stranica, kampanja i marketinških elemenata. Također je namjenjena i marketingašima koji trebaju sve informacije potrebne za bref dobiti od svog klijenta koji možda ni sam nije siguran što bi htio.
Predavačica: Evelina Vranić
Naučili smo...
- Što je kreativni brief i zašto nam treba? (07. listopada 2024. )