Kako napisati kreativni brief?

pisanje kreativnog briefa zicer plavi ured

Na koji način objasniti kreativcu što se od njega traži? Kako dobiti marketinške materijale, kampanje ili vizualne identitete s kojima ćete biti jako zadovoljni?

Pisanje kreativnog briefa se, kao i sve, može naučiti.  Pisanjem briefa štedite vrijeme, novac i uvelike se povećava šansa da ćete biti zadovoljni rezultatima. Budite dio kreativnog procesa i postavite temelj vašim budućim marketinškim aktivnostima.

Na ovoj edukaciji ćete naučiti što je brief, od čega se sastoji te ćete imati priliku zajedno s predavačicom napisati svoj vlastiti brief. Edukacija se sastoji od:

  • Teorijski dio – što je kreativni brief, za što se koristi i važni dijelovi briefa. Sve će biti popraćeno uz puno primjera iz prakse.
  • Praktični dio – pisanje kreativnog briefa na vlastitom primjeru i potrebi.

Edukacija je namijenjena svim poduzetnicima koji imaju potrebe surađivati s kreativnim profesionalcima u svrhu naručivanja vizualnih identiteta, marketinških materijala, web stranica, kampanja i marketinških elemenata. Također je namjenjena i marketingašima koji trebaju sve informacije potrebne za bref dobiti od svog klijenta koji možda ni sam nije siguran što bi htio.


Predavačica: Evelina Vranić

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.