Digitalni marketing uz Google alate
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Internet marketing tema je o kojoj mnogi pričaju, malo manje njih to razumije, a vrlo malo ljudi se time bavi.
Cilj digitalnog marketinga je oglašavati proizvod ili uslugu putem digitalnih medija.
Ova interaktivna radionica približit će vam najnovija saznanja u području internet marketinga na razumljiv, upotrebljiv i zabavan način.
Sažetak radionice:
- Kratki pregled internet marketinga i njegovih mogućnosti,
- Istraživanje ponašanja internet korisnika (kako, kada i što pretražuju, a nekada i kako),
- Koji su osnovni pojmovi internet marketinga i što oni znače,
- Oglašavanje na internetskim portalima i YouTube kanalu.
Predavač: Miroslav Varga
Naučili smo...
- Kako istražiti tržište putem Google alata? (25. listopada 2024. )
- Kako nam Google alati mogu pomoći u poslovanju? (12. travnja 2024. )
- Što je važno za poslovanje i kako nam Google u tome može pomoći? (15. rujna 2023. )
- Google oglasni kanali daju sinergiju! (19. svibnja 2023. )
- Sve više kupujemo online! (11. svibnja 2022. )
- Sve više koristimo mobilne uređaje! (22. rujna 2021. )
- 3 ključna Google alata za istraživanje tržišta! (12. veljače 2021. )
- 7 koraka u digitalnom marketingu prije oglašavanja (23. listopada 2020. )
- Koje su metrike bitne za digitalni marketing? (08. lipnja 2020. )
- Uz Google alate do boljeg poznavanja kupaca (02. prosinca 2019. )
- Koji su digitalni trendovi u 2019. godini? (25. siječnja 2019. )
- Ne postoji više online i offline! (14. rujna 2018. )
- Mikrotrenuci i online prisutnost (15. lipnja 2018. )
- Čemu služe Google alati? (16. ožujka 2018. )
- Alati za analizu vlastite web stranice (23. veljače 2018. )
- Što je Google Display i kada ga koristiti? (27. listopada 2017. )
- Što je CTR u digitalnom marketingu? (15. rujna 2017. )
- Google alatima do boljih turističkih kampanja! (17. ožujka 2017. )
- Iskoristite Google Consumer Barometer u istraživanju tržišta! (17. veljače 2017. )
- Koliko ste prilagođeni za mobilni internet? (22. studenoga 2016. )
- Google Market Finder pomaže nam pri targetiranju publike (02. rujna 2016. )
- Uz Google alate do uspješnog digitalnog marketinga (03. lipnja 2016. )
- Google Adwordsi su važan oglašivački alat (08. travnja 2016. )
- Što je remarketing? (22. siječnja 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.