Cjenovne strategije za maksimiziranje prodaje i profita
Cijena je više psihološka nego ekonomska kategorija jer ovisi o okolnostima, kontekstu, okruženju u kojem se kupci nalaze, kao i o njihovim emocijama. Ako znate kako upravljati tim okolnostima, možete postaviti više cijene za svoje proizvode i usluge, nego što biste to učinili temeljeći ih samo na jediničnim troškovima, čime možete značajno povećati i prodaju i zaradu.
Na ovoj edukaciji naučit ćete:
- kako utjecati na percepciju vrijednosti vaših proizvoda i usluga te naplaćivati maksimalne cijene koje su kupci voljni platiti;
- kako razbiti otpore kupaca prema kupnji;
- kako izbjeći otpore kupaca prema povećanju cijena i povećavati prodaju bez obzira na cijene;
- kako se učinkovito obraniti od konkurencije bez smanjivanja cijena;
- kako uspješno prodavati kupcima različitih kupovnih moći;
- i još mnogo toga.
Radionica je namijenjena prije svega malim i srednjim poduzetnicima koji žele maksimizirati prodaju i zaradu primjenom odgovarajućih cjenovnih strategija. Namijenjena je i svima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa te žele od početka pravilno definirati cijene.
Predavačica: Egli Ilić
Naučili smo...
- Cijena je više psihološka kategorija! (25. studenoga 2024. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.