Cjenovne strategije za maksimiziranje prodaje i profita

cjenovne strategije zicer plavi ured edukacija

Cijena je više psihološka nego ekonomska kategorija jer ovisi o okolnostima, kontekstu, okruženju u kojem se kupci nalaze, kao i o njihovim emocijama. Ako znate kako upravljati tim okolnostima, možete postaviti više cijene za svoje proizvode i usluge, nego što biste to učinili temeljeći ih samo na jediničnim troškovima, čime možete značajno povećati i prodaju i zaradu.

Na ovoj edukaciji naučit ćete:

  • kako utjecati na percepciju vrijednosti vaših proizvoda i usluga te naplaćivati maksimalne cijene koje su kupci voljni platiti;
  • kako razbiti otpore kupaca prema kupnji;
  • kako izbjeći otpore kupaca prema povećanju cijena i povećavati prodaju bez obzira na cijene;
  • kako se učinkovito obraniti od konkurencije bez smanjivanja cijena;
  • kako uspješno prodavati kupcima različitih kupovnih moći;
  • i još mnogo toga.

Radionica je namijenjena prije svega malim i srednjim poduzetnicima koji žele maksimizirati prodaju i zaradu primjenom odgovarajućih cjenovnih strategija. Namijenjena je i svima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa te žele od početka pravilno definirati cijene.


Predavačica: Egli Ilić

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.