Cjenovne strategije za maksimiziranje prodaje i profita

Cijena je više psihološka nego ekonomska kategorija jer ovisi o okolnostima, kontekstu, okruženju u kojem se kupci nalaze, kao i o njihovim emocijama. Ako znate kako upravljati tim okolnostima, možete postaviti više cijene za svoje proizvode i usluge, nego što biste to učinili temeljeći ih samo na jediničnim troškovima, čime možete značajno povećati i prodaju i zaradu.
Na ovoj edukaciji naučit ćete:
- kako utjecati na percepciju vrijednosti vaših proizvoda i usluga te naplaćivati maksimalne cijene koje su kupci voljni platiti;
- kako razbiti otpore kupaca prema kupnji;
- kako izbjeći otpore kupaca prema povećanju cijena i povećavati prodaju bez obzira na cijene;
- kako se učinkovito obraniti od konkurencije bez smanjivanja cijena;
- kako uspješno prodavati kupcima različitih kupovnih moći;
- i još mnogo toga.
Radionica je namijenjena prije svega malim i srednjim poduzetnicima koji žele maksimizirati prodaju i zaradu primjenom odgovarajućih cjenovnih strategija. Namijenjena je i svima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa te žele od početka pravilno definirati cijene.
Predavačica: Egli Ilić
Naučili smo...
- Cijena je više psihološka kategorija! (25. studenoga 2024. )