Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište
Kolika je važnost brenda i brendiranja u prepoznatljivosti nekog proizvoda i usluge? Velika.
Dobar brend može postići veći tržišni udio, diferencirati vašu tvrtku od konkurencije, pomoći da postignete višu cijenu, stvoriti lojalnost kod kupaca na internacionalnoj razini, privući kvalitetne ljudske resurse, poslužiti kao temelj za daljnji razvoj kategorije proizvoda i usluga.
Cilj ovog seminara je definirati i upoznati vas s važnošću brendiranja proizvoda i usluga, te kako se pozicionirati na tržištu. Ovim predavanjem steći ćete i unaprijediti znanja o uspješnoj strategiji pozicioniranja brenda na tržištu.
Tijekom seminara dobit ćete odgovor na pitanja poput:
- Koliko su skupe početničke greške?
- Što čini brend? Što je brendiranje?
- Kada moramo početi razmišljati o brendu?
- Kako se gradi brend?
- Koji su koraci potrebni za proces brendiranja?
Predavačica: Hrvojka Skoković Harašić
Naučili smo...
- Ključne komponente za uspješno građenje brend strategije (27. rujna 2019. )
- Što čini dobro brendiranje? (13. veljače 2018. )
- Faze razvoja brenda (21. studenoga 2017. )
- Uspjeh leži u usklađenosti poslovne i brend strategije! (19. rujna 2017. )
- Što je potrebno znati kod brendiranja? (28. ožujka 2017. )
- I startupima je potrebno dobro brendiranje (20. rujna 2016. )
- Što se moram pitati kod izrade brend strategije? (05. srpnja 2016. )
- Osnove brendiranja (16. ožujka 2016. )
- Kako se stvara brend? (02. veljače 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.