E-COM – najbrže rješenje za početak e-poslovanja!
Ako nismo online – gotovo da i ne postojimo. To zna i Marko Gugić, vlasnik agencije E-COM koji se nakon godina rada za druge odlučio upustiti u poduzetništvo i pokrenuti vlastitu agenciju za digitalni marketing:
Mi smo E-COM, agencija za digitalni marketing, izradu web stranica, savjetovanje i edukaciju. Naš tim sastoji se od provjerenih i kvalitetnih vanjskih suradnika. Uglavnom je to ekipa koja se bavi dizajnom, izradom web stranica, SEO optimizacijom, društvenim medijima, digitalnim oglašavanjem i edukacijom.
Ono što nas ističe od drugih je edukacija naših klijenata. Specijalizirali smo se na razvoj malih poduzetnika. Kroz rad s nama, klijenti nauče najbitnije pojmove, shvate osnove digitalnog marketinga i počnu razmišljati drugačije. Uključeni su u svaki korak te s njima održavamo redovite sastanke kako bi bili upućeni u kreativni proces i tražimo njihov ‘feedback’ na osnovu kojega usmjeravamo daljnji tijek projekta“.
Kao i većina stručnjaka, i Marko je nakon dugogodišnjeg rada za druge, shvatio da će lakše ostvariti svoj potencijal ako pokrene vlastitu poslovnu priču:
Edukacije ZICER Plavog ureda dodatno su me ohrabrile u odluci. Na njima sam mnogo toga naučio i upoznao zanimljive ljude. Smatram da je ključ uspješnog poduzetništva u konzistentnosti i izgradnji brenda kojem će ljudi vjerovati. Kvalitetno odrađen posao i usmene preporuke ono su na što treba ciljati.
Ulazak u svijet poduzetništva bila je jedna od boljih odluka u mom životu i svakako to preporučujem svima koji se predomišljaju hoće li pokrenuti svoj posao ili ne. Idite za time i pokušajte, ali pritom dobro pazite da razradite svaki korak, jer bez kvalitetne strategije nema ni uspješnog poslovanja.
Tri najbitnije stvari na koje treba obratiti pozornost su: 1. dobar marketing/prodaja, 2. kvalitetna usluga/proizvod, 3. vizija da možete uspjeti“.
U agenciji za digitalni marketing tipičan radni dan sastoji se od raznolikih zadataka koji uključuju komunikaciju s klijentima, komunikaciju i organizaciju unutar tima, pisanje lekcija za e-školu, planiranje marketinških kampanja, analiziranje analitike u nedogled, kreiranja sadržaja za različite platforme, izrade i održavanja web stranica, brendiranja poslovanja klijenata i tako dalje.
Budući da znamo koliko su teški novi počeci, odlučili smo svim novim poduzetnicima dati popust od 30% te dodatnih 20% popusta ako su pohađali jednu od edukacija Plavog ureda. Popust vrijedi za izradu web stranica i usluge brendiranja. Osim toga, svatko tko posjeduje dokaz o završenoj edukaciji u Plavom uredu ima pravo na 1 besplatni školski sat savjetovanja.
U našoj e-školi pak možete pristupiti mnoštvu besplatnog znanja, s obzirom na to da u njoj objavljujemo informativne lekcije za ljude koji pokreću vlastiti posao i koji se žele educirati o svijetu digitalnog marketinga. Primjerice, u sklopu e-škole moći će naučiti kako instalirati analitiku za web stranice, kako funkcioniraju tražilice, kako se oglašavati na tražilicama i još mnoštvo zanimljivosti. Ako bude interesa, jednom mjesečno održavat ćemo besplatne grupne SEO radionice putem Google Meet-a u trajanju od otprilike 1,5 sati“,
dodaje Marko.
Prilikom pokretanja poslovanja koristio je braniteljske stipendije, a sredstva planira uložiti u različite alate i softvere koji će mu olakšati proces rada i omogućiti bolje praćenje rezultata.
Planova je mnogo, a s obzirom na obujam posla već sad ima i tim vanjskih suradnika koje povremeno angažira po potrebi.
Na kraju, ovaj iskusan stručnjak, ali još relativno nov poduzetnik zaključuje:
Iskustvo samostalnog poduzetništva prepuno je novih izazova. Odjednom ste suočeni s mnogo noviteta, a odgovornost za kompletno poslovanje i sve korake projekta zna biti stresna. U svijetu digitalnog marketinga svaki projekt je priča za sebe i svaki nosi svoje jedinstvene izazove, no upravo ti izazovi čine ovaj posao zanimljivim. Zaključno, biti sam svoj šef i imati kontrolu nad svojim poslovanjem zahtijeva mnogo truda, rada i posvećenosti, ali na kraju dana, kad vidite uspješne rezultate, znate da se sve to isplatilo!“.
Foto: Marko Gugić privatna arhiva