Društvene mreže u poslovanju
Zašto je internat marketing bitan? Zato što ništa više nije isto!
istaknuo je Ilija Brajković na samom početku predavanja “Korištenje društvenih mreža u poslovanju.”
Činjenica je da internet marketing povećava prodaju te da svaki dio Internet marketinga služi svrsi. No ipak, ne možete od svakog kanala očekivati sve. Društvene mreže su konverzacijski kanal, a ne konverzijski poput Google Adwordsa. Imajte na umu da 90%internet korisnika koristi društvene mreže te da se tri puta više vremena provodi na društvenim mrežama nego na emailu. Evo i nekoliko savjeta za uspješno vođenje kampanje na društvenim mrežama.
Postavite ciljeve
- Što želimo postići?
- Što ćemo mjeriti?
- Kako ćemo mjeriti?
- Koji su nam milestoneovi?
Kome se obraćamo?
Ciljana skupina je prezentacija vašeg tipičnog ili idealnog kupca.
Idealni kupac baziran je na:
- Demografiji
- Ponašanju online i offline
- Iskustvima na poslu i privatnom životu
- Motivaciji, brigama i problemima
Što znati o kupcima?
- Njihove brige
- Ciljeve, prepreke…
- Pitanja
- Kanale koje koriste za interakciju
Koji su nam kanali?
- Facebook praktički za svakoga
- Twitter možda
- YouTube možda
- Google+ (da za neke stvari)
Tema predavanja je aktualna jer je digitalni marketing sve važniji u oglašavanju. Smatram da je jako bitno naučiti razlike u dostupnim alatima. Predavač je izuzetno stručan te je na zanimljiv i interaktivan način upoznao sve polaznike s osnovama internet marketinga.
izjavio je polaznik Sergej Šimpraga.