Društvene mreže kao PR alat za poduzetnike
U današnje vrijeme bilo kakva komunikacijska kampanja je nezamisliva bez društvenih mreža. Kako iskoristiti društvene mreže u korist svog poslovanja učili smo od Jelene Šarić na webinaru PR na društvenim mrežama i online platformama.
Bez obzira koliko mali bili, poduzetnici se mogu služiti raznim PR alatima za promociju svojih proizvoda ili usluga. Jedan od najpristupačnijih takvih alata su društvene mreže koje su obvezni dio svakog uspješnog komunikacijskog plana.
Društvene mreže su PR alat!
Prije provođenja ikakve strategije u praksi potrebno je odrediti što uopće želimo postići. Ciljevi na društvenim mrežama mogu biti različiti, a najčešći su:
- Brand awareness,
- Povećanje prometa na website-u,
- Prodaja proizvoda,
- Stvaranje zajednice,
- Povećanje brand engagementa,
- Upoznavanje vlastite publike.
Upamtite, komunikacija na društvenim mrežama NE SMIJE komunicirati ono što vi niste! Uvijek budite iskreni prema svojoj publici!“,
istaknula je Jelena.
Također, koliko god ozbiljan poslovni sektor bio (banke, zdravstvo…), humanost je uvijek na cijeni. Krajnji cilj društvenih mreža jest približiti svoj brend korisnicima i „sprijateljiti se“ s njima.
Na webinaru su obrađene i trenutno aktualne društvene mreže, kao i načini mjerenja rezultata na istih, uz popratne lokalne i globalne primjere takve komunikacije.
Odlično pojašnjeno što je PR, kroz koje faze prolazi te zbog čega je u tome važna uloga voditelja PR-a“,
dojam je jednog od polaznika ovog webinara.