Donosimo vam 5 savjeta za bolju marketinšku komunikaciju!
U današnjem poslovnom svijetu marketinške komunikacije su jedna od najvažnijih podrški poslovnih strategija i ciljeva kompanije. Više nije dovoljno imati dobar proizvod i uslugu, već tvrtke trebaju komunicirati sa potencijalnim kupcima, potrošačima i klijentima kako bi doprijeli do njih.Cilj same marketinške komunikacije je pokazivanje proizvoda potrošaču, poticanje kupovine i odanosti te stvaranje pozitivnih stavova prema proizvodu.
Smisao marketinške komunikacije je da vas ljudi upoznaju i da im se svidite vi i vaš proizvod. Oni trebaju pobuditi simpatije.
naglasila je predavačica Elvira Mlivić Budeš.
Sigurno se pitate kako doći do potrošača odnosno kako osvojiti srca kupaca? Donosimo vam 5 savjeta kako dati veću vrijednost vašem proizvodu ili usluzi:
- Postavljajte pitanja i analizirajte odgovore kupaca.
Znanje o potrebama i željama potrošaća od velikog je značaja za svako poduzeće, neovisno o djelatnosti.
- Usmjerite kupce.
Ako kupci nisu sigurni u svoje potrebe, poduzeće bi ih trebalo usmjeriti. Kupci često nisu ni svjesni ukupne ponude na tržištu, a svoje potrebe ne mogu jasno izraziti. Opis ponude poduzeća nije dovoljan razlog za odluku o kupnji. - Saslušajte probleme kupaca.
Većina kupaca je zadovoljna ako je nekome dovoljno stalo da sasluša njihove probleme i potrebe. Na taj način je moguće stvoriti pozitivno ozračje u kojem kupac stječe dojam da sam odlučuje i upravlja procesom kupovine. - Ponudite konkretno rješenje problema.
Umjesto da sluša sve informacije o ponudi poduzeća, kupac traži konkretno rješenje za svoj slučaj. Pod vremenskim pritiskom je potrebno prezentirati samo ono što je kupac spreman saslušati i u čemu vidi priliku za zadovoljenje svoje želje ili potrebe. - Skratite prezentaciju i budite jasni.
Samo konkretne, kratko i jasno precizirane koristi privlače panju kupaca. Važno je poznavati osnovne koristi i prednosti proizvoda kako bi prodaju učinili jednostavnijim i kraćim procesom.
Vi ste sebi sami najbolji marketing i najbolje sredstvo tržišnog komuniciranja.
za kraj je poručila Mlivić Budeš.
Ovo predavanje je zanimljivo, sadržajno i dinamično. Obrađuje pregršt podtema od kojih je svaka potkrijepljena nizom poučnih primjera iz prakse koji su često komični, lako pamtljivi i višestruko primjenjivi. Uspješnom komunikacijom prezentiranih marketinških aktivnosti, potencijalni i aktualni poduzetnici mogu ostvariti značajnu korist.
podijelila je s nama svoje mišljenje polaznica Ivana Rajković Pavlić.