Kako doći do idealnog kupca?
U vrijeme velike ponude na tržištu pravi je uspjeh pronaći i zbližiti se sa svojim idealnim kupcima. Način kako doći do saznanja tko su uopće naši idealni kupci i kako doći do njih pokazao je našim polaznicima Vanja Andrić na edukaciji Tko je moj idealan kupac?.
Tržište je skupina trenutnih ili potencijalnih kupaca za određeni proizvod ili uslugu koji imaju zajedničku skupinu potreba. Zadaća marketinga jest pronaći probleme koje oni imaju te im pružiti rješenje za njih, a za to je potrebno istraživanje tržišta.
Mi ne znamo ništa! Sve što imamo su naše pretpostavke o problemu i rješenju problema koji nudimo! Jedini način na koji možemo uspjeti je potvrditi pretpostavke. Moj savjet je ići to istestirati prije nego to napravite!”,
ističe Vanja i pritom daje sljedeće upute:
- Odredite segmente kupaca – napravite tablicu korisnički grupa i odaberite prioritete među njima!
- Napravite korisničke intervjue – kroz razgovor s korisnicima pokušajte otkriti spregu problem – rješenje!
- Sistematizirajte odgovore u skupine i prepoznajte potrebne informacije iz odgovora!
- Formirajte ponudu prema informacijama koja će biti diferencirana u odnosu na konkurenciju s jasnom vrijednosti koju nudimo i pokušamo prodati.
Bitno je kreirati osobnost brenda kako bi se kupci identificirali i povezali s nama, a onda uspostavili dugoročne odnose s kupcima.
Idealni kupci će vas voljeti, obožavati i podržavati vaš brend! Svi vi tražite vjerne pratitelje – nekoga tko će reći WOW i preporučiti vas drugim ljudima! Idealni kupci vole vašu osobnost, ali i osobnost koju stavljate u vaš proizvod!”,
zaključio je Vanja.
Edukacija je vrlo osvještavajuća. Za proizvod koji razvijam puno mi je jasnije kako ću komunicirati prema krajnjem kupcu jer imam bolji pregled tko su moji idealni kupci. Nakon edukacije lakše ću prema definiciji klijenta kreirati osobnost mog brenda i znati u koje segmente ulagati novac u oglašavanje. Također, definirala sam po čemu se moj brend razlikuje od konkurencije što mi je velika stvar. Edukator je pristupačan i prijateljski raspoložen!”,
izjavila je Danijela Medaković, polaznica edukacije.