Dobrom komunikacijom do poslovnog uspjeha!
Strah od prezentiranja pred publikom jedan je od najčešćih strahova s kojim se susreće čovjek pa tako i poduzetnik. Dobra prezentacija je važna jer može odmoći poslu koliko mu može dati i “krila”. Naši polaznici su se kroz radionicu “Dobrom javnom prezentacijom do uspjeha” oslobodili tog straha te naučili kako što boljom komunikacijom i javnom prezentacijom doći do poslovnog usjepha.
Kvalitetna komunikacija s poslovnim partnerima, zaposlenicima i poslovnom okolinom ima 3 bitna cilja:
- Stvaranje i jačanje ugleda i prepoznatljivosti na tržištu
- Stvaranje i jačanje povjerenja kupaca
- Ugodnu radnu sredinu temeljenu na uvažavanju klijenata, poslovnih partnera i zaposlenika
Svaki poduzetnik treba imati jasnu poslovnu viziju te ju mora moći predočiti svim zaposlenicima kako bi i oni razumjeli ciljeve i misiju poslovne djelatnosti. Iako se poduzetnik nalazi na vrhu piramide, a zaposlenici na dnu treba izbjegavati autoritativne naredbe tipa “Ja sam šef i mene se ima slušati”. Šef bi trebao dopustiti pravo mišljenja i kritike zaposlenicima te usvajati iste ako su opravdane. Pohvala zaposlenicima vodi k motivaciji za bolji rad.
Kvalitetni interni odnosi te kvalitetno i angažirano tržišno komuniciranje vode k zajedničkom cilju, uspjehu.
zaključila je predavačica Sanela Dropulić.
Ovo je bila vrlo interaktivna radionica te stoga i vrlo korisna. Mogu sa sigurnošću reći da sada znam puno više nego prije. Naučila sam kako se što bolje prezentirati na van i time pridonijeti svojim ciljevima.
izjavila je polaznica Valentina Miroslavić.