Digitalni marketing u turizmu
Protekla dva dana u Plavom uredu održavao se još jedan seminar posvećen turizmu – ovaj put usmjeren na digitalni marketing. Predavanje Osnove digitalnog marketinga u turizmu održao je Krešimir Koružnjak, stručnjak za digitalni marketing.
Jeste li znali da je 2015. godine Hrvatsku posjetilo čak 7.6 milijuna turista? Pa kako doprijeti do njih? Za mnoge turističke djelatnike odgovor je na njihovim računalima i mobilnim telefonima. Digitalni marketing omogućuje im da dopru do svojih gostiju još u najranijim fazama planiranja putovanja.
Oglašavanje u turizmu može biti samostalno ili pomoću posrednika. Koji način odabrati?
Samostalno oglašavanje ima brojne prednosti:
- bolja kontrola
- konkurentnost
- veća vidljivost
- bez provizijskih troškova
- dugotrajnije je rješenje.
No, prepreka nam mogu biti nedostatak vremena i znanja. S druge strane, oglašavanje pomoću posrednika ne zahtijeva naše vrijeme i znanje i pružena nam je korisnička podrška, ali tu su provizijski troškovi i manja kontrola nad upravljanjem kampanjama.
Pa, što činiti? Za početak, Krešimir savjetuje poraditi na vlastitoj web stranici:
Web stranica je temelj digitalnog marketinga!”.
Zato je potrebno znati dobro pisati za web i potrebno je konstantno raditi na sadržaju i optimizirati ga. Lako pamtljiva domena, dobra web strategija, malo oglašavanja i strategija na društvenim mrežama siguran su korak su ka novim gostima i klijentima. Odlučili se na posrednike u digitalnoj promociji ili ne, bitno je osvjestiti se značaja koje ona ima na daljnji razvoj poslovanja.
Odlično! Precizno, razumljivo i izrazito upotrebljivo za početnike u digitalnom marketingu!”
– izjavio je Saša Novak, polaznik ovog predavanja.