Digitalni marketing – kako pisati AdWords oglase?
S obzirom na to da interes za digitalni marketing zagrebačkih poduzetnika ne jenjava, u Plavom uredu je održana još jedna edukacija Osnove digitalnog marketinga pod vodstvom Krešimira Koružnjaka. Na ovoj dvodnevnoj edukaciji polaznici su dobili uvid u nekoliko dijelova digitalnog marketinga – osnove marketinga, upravljanje web sjedištem, SEO (Search Engine Optimisation), Google Adwords, društvene mreže i analitiku.
Digitalni marketing se razlikuje od tradicionalnog marketinga – omogućuje nam mjerenje uloženih sredstava, doseg prikaza oglasa je velik, kao i mogućnost targetiranja publike diljem svijeta. Tako u digitalnom marketingu publiku možemo targetirati prema geolokaciji korisnika, jeziku kojim se korisnici služe, demografskoj skupini korisnika, interesima korisnika i tako dalje.
Jedna od bitnih sastavnica digitalnog marketinga su i AdWords oglasi – tekstualni oglasi koji se pojavljuju na internetskim tražilicama. Oni funkcioniraju na način da se korisniku prilikom pretraživanja nekog pojma na Google-u pojavljuju oglasi vezani uz te pojmove.
Ciljevi AdWords oglasa mogu biti različiti – povećanje svjesnosti o brendu i povećanje broja konverzija na web sjedištu. Konverzije mogu biti čitanje tekstova, booking, prijave na e-mail liste, direktna kupovina i tako dalje.
Kako pisati AdWords oglase?
Bitna novost kod AdWords oglasa jest sitnije mijenjanje dosadašnje strukture i broja znakova AdWords oglasa. Trenutna struktura AdWords oglasa izgleda:
- Naslov oglasa 1 (30 znakova) – uključite ključne riječi!
- Naslov 2 (30 znakova) – istaknuti akcije, popuste i pogodnosti!
- Opis (80 znakova) – uključite poziv na akciju (CTA)!
- URL za prikaz – prvi dio mora biti ispravan (mojastranica.hr/…)
- URL poveznica za web – obratite pažnju relevantan sadržaj!
Edukacija mi je u svakom slučaju bila korisna, a dinamika predavanja dosta ovisi i o publici – dosta je šarolika publika i onda bude baš interesantnih pitanja, svatko ima nekakve svoje rupe u znanju ili svoje interese i onda se tu još dosta toga popunjava i širi! Predložila bih da se ova edukacija čak produži na još jedan dan više!”,
izjavila je Andreja Guštin Gregl, polaznica edukacije.