Diferencijacijom do uspjeha na tržištu!
Poduzetnici su često toliko zauzeti poslovanjem (ili pokretanjem poslovanja) da zaborave razmišljati o marketinškom i promotivnom dijelu poslovanja. Zato nas je protekla dva dana Elvira Mlivić Budeš na seminaru Marketinška komunikacija upoznala s marketinškim načinom razmišljanja, između ostalog i kako se diferencirati na tržištu.
Jedan od stupova uspješnog poslovanja jest i efektivna marketinška komunikacija. No, njome treba upravljati ciljano i sa svrhom:
U marketinškoj komunikaciji imate moć da imate različite ciljeve! Ne možete komunicirati samo zato da komunicirate! Pitajte se što zapravo svojom komunikacijom želite postići. Komunicirajte ciljano, znajte što ciljate i bit će sve u redu!”,
ističe predavačica.
Diferencirajte se na tržištu!
Osim dobrog targetiranja ciljane skupine, jedna od tajni uspješne marketinške strategije jest i dobra diferencijacija na tržištu.
Ljudi vas mogu pamtiti po koječemu, zašto vas ne bi pamtili po nečem zanimljivom!”,
ističe Elvira. Pritom preporučuje poduzetnicima samoanalizu gdje će prepoznati vlastite talente i vidjeti po čemu su posebni:
Svatko od nas je jedinstven! Svi mi skrivamo svoje talente, umjesto da ih pokažemo i na taj način se istaknemo na tržištu! Ne morate biti najbolji, najjači i najpametniji da biste bili uspješni na tržištu! Trebate biti samo dovoljno dobri da biste bili profitabilni!”.
Slijedi pozicioniranje na tržištu i zauzimanje značajnog mjesta u glavi potrošača. To znači da će nas se oni sjetiti kada će razmišljati o potrebi koju trebaju zadovoljiti, a da je u našoj industriji. Tu Elvira daje našim poduzetnicima nekoliko savjeta:
- Budite različiti!
- Dajte ljudima jamstvo da ćete dobro obaviti posao!
- Budite dominantni u jednom području!
- Imajte jedinstven pristup!
- Znajte što zapravo prodajete!
- Znajte svrhu vlastite marketinške komunikacije!
- Pitajte kupce i klijente!
Ova edukacija je jednostavna, tematski sažeta i potiče na kreativnost!”,
izjavio je Luka Bradica, zadovoljan polaznik edukacije.