Design Thinking metodologija u 4 koraka!
Design Thinking je sve popularnija metodologija u istraživanju i osmišljavanju korisničkih rješenja. O čemu se točno radi i na koji način ova metodologija može koristiti malim poduzetnicima učili smo od Ivane Conjar na intenzivnom webinaru Design Thinkingom do novih poslovnih ideja.
Design thinking je pristup rješavanju problema s fokusom na čovjeka koji je baziran na principima empatije, kvalitativnog istraživanja, multidisciplinarnih timova, principima ko-kreacije, prototipiranja i učenja u hodu.
Design thinking je pristup inovacijama koji je usmjeren na čovjeka i koji se temelji na dizajnerskom alatu za integraciju potreba ljudi, mogućnosti tehnologije i poslovnog uspjeha“,
ističe Ivana.
4 koraka Design Thinkinga
Prema Ivani, design thinking metodologija se sastoji od više faza:
- Istraživanje – u fazi istraživanja pripremamo istraživanje, kao i analizu dionika i njihovih gledanja na određeni problem,
- Definiranje – u fazi definiranja razrađujemo korisničke persone i mapiranje korisničkog putovanja,
- Razvoj ideje – u fazi razvoja radimo ideaciju, odabiremo određeno rješenje te izvodimo prototipiranje,
- Isporuči – u posljednjoj fazi design thinking metode radimo testiranje prototipa, redizajn i prezentiranje finalnog rješenja.
Kako bi našim polaznicima bilo jasnije o čemu je riječ, ovaj se webinar sastojao od više intenzivnih vježbi tijekom kojih su polaznici istraživali, osmišljavali i na kraju prezentirali potencijalno rješenje.
Izvrsno predavanje, pogotovo što smo jako puno radili samostalno. Dokaz da online definitivno nije samo slušanje. Ivana, kao i uvijek, puna podrške, razumijevanja i poticaja. Hvala Ivana“,
zaključila je Jasmina Radulj, polaznica edukacije.