Radimo najljepši posao na svijetu i to nas najviše veseli
Živjeti u Hrvatskoj, biti mlađi od 30 godina i pokrenuti svoj posao? Iako se mnogima čini nemogućim potezom, ali ovim dvjema mladim poduzetnicama to je uspjelo. Maja Cvetković i Viktorija Šebalj ponosne su vlasnice hrvatskog brenda Dawg Swag koji je rezultat njihove ljubavi prema kućnim ljubimcima. Kako bi svojim psićima omogućile najbolju zaštitu u periodu zimskih mjeseci, Maja i Viktorija su shvatile da ponuda u Hrvatskoj nije zadovoljavajuća. Iz tog razloga njihov brend Dawg Swag psićima nudi tople i udobne „hoodice“. Kako su uopće došle na tu ideju?
Ideja o pokretanju hrvatskog branda za pse rodila se nakon priče na jednom rođendanu. Na ideju smo prvenstveno došle zbog nezadovoljstva postojećom ponudom odjeće za pse i odlučile smo napraviti tople, udobne i šarene hoodice, koje će naši ljubimci voljeti nositi tijekom hladnih zimskih mjeseci, kada im je potrebna dodatna zaštita od hladnoće. Proizvodnju smo odlučile pokrenuti u Zagrebu, gdje smo okupile odličan tim koji nam pomaže u realizaciji svih naših želja i ideja.
Lokalna proizvodnja omogućuje im kontrolu svakog koraka proizvodnje, ali i brzo reagiranje na potrebe tržišta pa su već krenule raditi na raznim modelima kabanica. S obzirom da se radi o sezonskoj odjeći za pse, uskoro će u prodaji imati i ogrlice, oprsnice i povodce, kao i brojne druge proizvode za pse.
One rade najljepši posao na svijetu jer su kao prave ljubiteljice životinja svakodnevno okružene brojnim psićima. Spojivši svoju ljubav i strast prema poslu ove dvije mlade djevojke sa svojim kupcima dijele isti entuzijazam prema psima što rezultira pozitivnim reakcijama na njihove proizvode.
Što za njih znači poduzetništvo?
Po završetku fakulteta, shvatile smo da današnje tržište rada zahtjeva rad od ranih jutarnjih do kasnih večernjih sati, te smo odlučile da ako već moramo tako raditi, neka barem bude nešto što istinski volimo – a to su psi. S obzirom da radimo za sebe nije nam problem ostajati do sitnih jutarnjih sati u uredu ili pak provoditi slobodno vrijeme odgovarajući na upite zainteresiranih kupaca. U realizaciji naše ideje veliku smo pomoć dobile od Plavog ureda i Core Incubatora koji su imali razumijevanja i odgovore na sva naša pitanja i nedoumice jer nam je pokretanje posla bila velika nepoznanica.
Da je njihov brend već prepoznat svjedoče i brojni upiti koje dobivaju, ali i web shop s kojim svima omogućuju lakšu dostupnost proizvoda diljem zemlje. Planove koje imaju za budućnost odnose se na širenje ponude i tržišta:
Planovi za budućnost uključuju širenje na inozemna tržišta, kao i razvoj veličina za veće pse te novih modela. Uvjerene smo da ćemo i u inozemstvu naići na pozitivne reakcije kupaca, baš kao što je to slučaj i u Hrvatskoj.