Što je CTR u digitalnom marketingu?
Ovog je petka održana edukacija Digitalni marketing uz Google alate. Predavač Miroslav Varga iz tvrtke Escape pokazao je polaznicima kako iskoristiti sve mogućnosti koje nudi Google kako bi svojim klijentima mogli ponuditi kvalitetnu web stranicu. Polaznici su naučili i neke ključne pojmove poput CTR-a.
Kada krećete u avanturu bilo kojeg poduzetničkog pothvata, uvijek krenite od web stranice. Danas su najuspješnije tvrtke one koje nisu fizički prisutne,
rekao je Varga i nastavio:
Ono što je najbolje u internet marketingu jer činjenica da je gotovo sve mjerljivo i vi u roku od 15 sekundi možete vidjeti idete li u dobrom smjeru.
Glavne karakteristike dobre web stranice su:
- jednostavnost
- preglednost i atraktivnost
- tehnička ispravnost
Svakog dana se na Google tražilici upisuje 16 – 20% pojmova koji se prije nisu pojavili. Kada napravite web stranicu, morate napraviti još niz stvari kako biste se na Google tražilici pojavili što više.
Što je CTR?
Jedna od najvažnijih metrika u internet marketingu je click to rate (CTR). On se izračunava na način da se pregleda omjer broja klikova na oglas i broja prikaza tog oglasa.
Prosjek CTR-a je 2-5%. Što se više konkretnih izraza koristi, to ćete dobiti bolje rezultate i CTR će biti bolji.
No, važno je uzeti u obzir kako oglas treba biti prilagođen s obzirom na ciljanu publiku. Što je bolji CTR, to je oglas bolje pogodio publiku.
Polaznici seminara imali su priliku naučiti koje sve Google alate mogu koristiti za poboljšanje poslovanja. Polaznica Jelena Kudelić smatra edukaciju vrlo poučnom i korisnom:
Edukacija je izrazito kvalitetna i aktualna. Primjeri iz prakse podižu nivo edukacije još više, dok su iskustvo i način prezentacije samog predavača za svaku pohvalu. Smatram kako se gradivo lako može primijeniti u praksi, a pokazivanje programa i aplikacija kako rade uvelike olakšava razumijevanje gradiva.