Content marketing je utrka na duge staze!
Sadržajni ili content marketing danas je vrlo popularna strategija u digitalnom marketingu. Ipak, iako efektan, on ne donosi brze rezultate, a više o tome pričao nam je danas Ilija Brajković iz agencije Kontra na edukaciji Content marketing.
Content marketing nije ni besplatan, ni jednostavan, a ni rezultati ne dolaze odmah!”,
razjasnio je Ilija odmah na početku predavanja.
Pa što je uopće content marketing?
Glavna razlika između content marketinga i tradicionalnog marketinga jest da content marketing pruža kupcima dugoročnu vrijednost. Dok tradicionalni marketing šalje kupcima jednosmjerne poruke, content marketing vodi s njima dijalog.
U content marketingu radi se o:
- dostavljanju sadržaja koje ciljana skupina treba i želi, na mjestima koje ona posjećuje,
- upravljanju sadržajem kao imovinom tvrtke,
- razmišljanje i organizaciji produkcije sadržaja poput izdavača.
Današnji kupci traže odgovore i rješenja za svoje probleme putem internet tražilica, stoga se kod kreiranja content strategije valja zapitati:
- Što će kupci naći na vašoj web stranici?
- Što im nudite?
- Kako ih educirate?
Oblici content marketinga mogu zaista biti mnogi, a dobro postavljena content strategija može malom poduzetniku donijeti dugoročne rezultate. No oni ne dolaze odmah – već nakon minimalno nekoliko mjeseci truda i rada. Zato, ako nam se ponekad čini da content marketing ne djeluje, ne odustajte jer nam Ilija poručuje:
Content marketing je poput treninga. Trenirajte za maraton, a ne za sprint!”.
Na ovoj edukaciji polaznici su rješavali i određene zadatke koji će im olakšati kreiranje vlastite content marketing strategije. Ovo su impresije Lucije Dugalije koja je bila prisutna na današnjem predavanju:
Korisno i zanimljivo predavanje s vrlo aktualnom tematikom. Izvrstan predavač s bogatim iskustvom, preporučujem ga svakome!”.