Content marketing proizvodi dugoročnu vrijednost!
Posljednjih se nekoliko godina u marketinškom svijetu velika pažnja pridaje sadržajnom odnosno content marketingu. Tako je po prvi puta i u Plavom uredu održano predavanje Content marketing koje je približilo našim poduzetnicima proces produkcije sadržaja kojim će privući svoje potencijalne kupce i klijente. Predavanje je vodio Ilija Brajković iz digitalne agencije Kontra.
Sadržajni ili content marketing je dostavljanje sadržaja koje ciljana skupina nekog poduzetnika treba i želi, na mjestima koje ona posjećuje. Poduzetnik pritom treba razmišljati poput izdavača, a na proizvedeni sadržaj se može gledati i upravljati kao imovinom.
Kod content marketinga se radi o tome što ćete vi učiniti da sa što manje troškova proizvedete sebi dugoročnu vrijednost!”
– ističe Ilija.
No prije kreiranja sadržaja, potrebno je znati odgovore na pitanja:
- Tko nam je ciljana skupina?
- Što ćemo dostaviti?
- Što želimo postići?
Sadržaj možemo proizvoditi u raznim oblicima od kojih su najpoznatiji:
- blog post
- guest post
- e-book
- white paper
- newsletter
- intervju
- video
- infografike.
Oblik sadržaja prilagođavamo preferencijama naše publike, ali i vlastitim sposobnostima proizvodnje određenog formata sadržaja – proizvodit ćemo onaj sadržaj u kojem smo najbolji.
Ako je sadržaj dobar, ljudi će taj sadržaj dijeliti! Nemojte čekati – just do it!” – kaže Ilija.
A dojmove s predavanja podijelio je s nama polaznik Ivor Turčin:
Ova edukacija je bila veoma zanimljiva i korisna jer sam naučio važnost korištenja blogova. Predavač je dao puno primjera iz prakse te ga je na zabavan način prenio!”.