Za content marketing bitna je SEO optimizacija!
U digitalnom svijetu sadržaj je kralj. Kupci danas prije kupnje sami pretražuju dostupne informacije i s obzirom na to donose odluke o kupnji, a kako nam u tome može pomoći content marketing, otkrio nam je Ilija Brajković.
Kako vrijeme promiče, kupci su sve imuniji na klasične oblike marketinga. Istraživanja su pokazala da je prosječna osoba bombardirana s 5.000 marketinških poruka dnevno, da kupci sve više mrze telemarketing, 86% ljudi preskače TV oglase te se 44% direktnih mailova nikada ni ne otvori.
S content marketingom je to ipak drukčije jer je on usmjeren na specifičnu, ciljanu skupinu ljudi kojoj se kroz njega pruža neka određena vrijednost.
Zašto je bitno optimizirati web stranicu?
Ilija naglašava kako je prvi korak u content marketingu je web stranica, i to ona vrhunska. Sve na web stranici – blog, ponude, pozivi na akciju, landing stranice, opisi i tekstovi – treba pričati prema ciljanom kupcu.
A osim toga, bitno je da vodimo računa i o tražilicama. One su mostovi između poduzetnika i njegovog ciljanog kupca:
- čak 93% online vremena počinje na tražilici,
- 90% ljudi će tražiti informacije o proizvodu ili servisu prije kupovine,
- 73% online aktivnosti je vezano uz lokalni sadržaj.
Prilikom optimizacije web stranice Ilija preporučuje paziti na:
- naslove stranica,
- URL-ove,
- headers (H1, H2…),
- sadržaj,
- meta opise.
Pritom je važno obavezno pažnju svratiti na ključne riječi te brzinu i responzivnost stranice, a najviše pažnje valja ipak posvetiti najbitnijoj stavci – sadržaju.
Kod content marketinga bitne su 3 stvari – 1. sadržaj, 2. dizajn i 3. Optimizacija!”,
zaključuje Ilija.