Cilj digitalnog marketinga je da vas kupci sami pronađu!
Digitalni marketing obuhvaća sve marketinške aktivnosti koje koriste internet kako bi povezale tvrtke s njihovim ciljnim skupinama. Što to znači i kako uopće krenuti pokazao nam je Krešimir Koružnjak na edukaciji Osnove digitalnog marketinga.
Digitalni marketing je širok pojam koji uključuje različite strategije i tehnike poput content marketnga, SEO optimizacije, društvenih medija, e-mail marketinga, PPC oglašavanja i još mnogo toga.
Cilj digitalnog marketinga je da nas potencijalni kupci sami nađu, i to u trenutku kada smo im zaista potrebni“,
ističe Krešimir.
Kako će nas kupci sami pronaći?
Da bismo vodili uspješan digitalni marketing, trebamo imati sljedeće komponente:
- Web stranicu – web stranica je temelj digitalnog marketinga,
- Sadržaja – koristan sadržaj trebao bi biti u središtu našeg marketinga,
- Oglašavanje – oglašavanje je produžena ruka marketinga.
Ciljevi iza određene marketinške strategije mogu biti različiti – pa tako to mogu biti informacija i edukacija, prodaja, izgradnja lojalnosti ili podrška ostalim komunikacijskim kanalima prilikom lansiranja kampanja.
Na edukaciji su se polaznici upoznali sa svakim od njih, kao i s tipovima sadržaja te servisima i platformama za oglašavanje i mjerenje rezultata.
Po završetku edukacije usvojili su koncept funkcioniranja digitalnog marketinga te su sada spremni osmisliti i kreirati vlastite strategije digitalnog marketinga:
Vrlo sam zadovoljna edukacijom, predavač je bio odličan u prezentiranju mogućnosti digitalnog marketinga“,
zaključak je jedne od polaznica.