Koji je cilj content marketinga?
Dobar “content” odnosno sadržaj temelj je svake dobre web stranice. Što čini dobar sadržaj i kako ga iskoristiti za generiranje novih kupaca i klijenata, saznali smo od Ilije Brajkovića na seminaru “Content marketing”.
Što je content marketing?
Content marketing je sadržajna strategija koja podrazumijeva kreiranje sadržaja kojim ćemo privući posjetitelje, te posjetitelje pretvoriti u potencijalne kupce, te potencijalne kupce pretvoriti u kupce te na kraju pretvaranje kupce u svoje lojalne kupce i ambasadore.
Vizualno to izgleda na sljedeći način:
Kroz sadržaj pružamo dodatnu vrijednost posjetiteljima naše web stranice, kako bi ih educirali i stvorili s njima odnos povjerenja. Kada se korisnik upozna s nama i našim sadržajem, mnogo je lakše napraviti prodaju proizvoda ili usluge koju nudimo.
Posao content marketinga je dovesti leadove kako bi kasnije prodaja mogla odraditi svoje!“,
govori Ilija pritom navodeći e-bookove kao dobar primjer skupljanja leadova i pružanja vrijednosti posjetiteljima.
Ako napravimo prodaju i klijent je zadovoljan našim proizvodom ili uslugom, on postaje naš lojalan kupac ili brend ambasador koji će i drugim ljudima preporučiti naše proizvode ili usluge. To je krajnji cilj svake marketinške strategije.
Edukacija o content marketingu bila je vrlo dobro strukturirana, s konkretnim primjerima i praktičnim savjetima koje mogu odmah početi primjenjivati u praksi. Sve u svemu, vrlo zanimljivo i korisno predavanje!”,
izjavila je Nina Markovac, polaznica ove edukacije.