Budite vidljivi na LinkedIn-u!
LinkedIn je poslovna društvena mreža kojoj je cilj prvenstveno poslovno umrežavanje. U prosjeku svaka osoba na LinkedIn-u ima oko 400 kontakata i prati preko 100 tvrtki s kojima se može povezati. Kako to iskoristiti za vlastito poslovanje, učili smo od Tanje Džido.
Uz pravi način predstavljanja pravim ljudima, vaša ideja može postati stvarnost! “,
ističe Tanja.
Razloga za korištenje LinkedIn-a je mnogo:
- poslovni suradnici, kolege i klijenti vas provjeravaju na LinkedInu i prema tome stječu dojam o vama – koliko ste utjecajni u poslovnoj zajednici,
- 4 od 5 korisnika LinkedIna su odgovorni za donošenje poslovnih odluka,
- 39% korisnika LinkedIn-a rade na pozicijama viših rukovoditelja ili na još višoj poziciji,
- 28% korisnika LinkedIn-a je odgovorna za upravljanje budžetom.
Budite vidljivi!
No nije dovoljno samo napraviti LinkedIn profil. Ako želimo preko ove društvene mreže ostvariti određene poslovne rezultate, pritom se važno na njoj istaknuti.
Uredite svoj profil kao lider kakav želite biti i upravljajte svojom reputacijom u poslovnom svijetu. Izražavajte svoje stavove, komunicirajte svoje vrijednosti, budite prisutni i vidljivi!”,
savjetovala je Tanja ističući kako samo 1% korisnika redovito objavljuje sadržaj, a čak 91% ga redovito konzumira.
Osim teorijskog dijela, polaznici su na ovoj edukaciji dobili konkretne zadatke u vezi izrade vlastitog LinkedIn profila, kao i kontaktiranja bivših i potencijalnih suradnika.
Strpljena – spašena! Konačno sam napravila svoj profil zahvaljujući super strpljivoj, ljubaznoj i stručnoj edukatorici. Hvala najljepša za svu pomoć i podršku!”,
izjavila je Tanja Vujanović, polaznica ove edukacije.