Brend persone nam pomažu u izradi web strategije!
Web stranica je danas neizostavno sredstvo komunikacije putem digitalnih kanala. No da bismo imali dobru web stranicu, potrebno je prethodno osmisliti učinkovitu web strategiju. Sve o izradi dobre web strategije saznali smo od Bora Dizdara na edukaciji Web strategija.
Prilikom izrade web strategije trebamo znati KOME se obraćamo, a pri tome nam može pomoći izrada brend persona.
Brend persone su zapravo izmišljeni, ali realni i detaljni opisi Vaših korisnika! Oni pružaju osnovu za razvoj strukture i dizajna web stranice na temelju korisničkih podataka koji su pretvoreni u uvjerljive opise naše ciljane publike”,
objasnio je Bor.
Koje odgovore trebamo znati u vezi naših brend persona?
Brend persone omogućavaju fokus – umjesto da pokušavate udovoljiti svima, persone omogućavaju lakšu isporuku proizvoda ili usluge s dosljednom porukom.
Pri izradi brend persone, trebamo odgovoriti na sljedeća pitanja:
- Tko je ona/on?
- Čime se bavi? Gdje radi? Na kojoj poziciji?
- Kako provodi tipičan dan? Na koje aktivnosti troši najviše vremena?
- Što ne voli raditi?
- Kako bi joj/mu izgledao idealan dan?
- Koji su njeni/njegovi ciljevi? Koje su ambicije?
- Koje su njene/njegove moralne vrijednosti?
- Što joj/mu stvara poteškoće u izvršenju ciljeva?
- Kako mu moj proizvod ili usluga može pomoći?
- Kakav sadržaj ta osoba želi pronaći na vašoj web stranici?
Sukladno ovoj strategiji, polaznici su u grupama izrađivali brend persone za vlastite poslovne slučajeve te na temelju definiranih persona određivali svoje buduće web strategije.
Na edukaciji smo naučili osnovne informacije koje će vam dobro doći prilikom razvoja vlastite web stranice!”,
komentirala je Lucija Kundid ovo predavanje.