Brend je više od logotipa!
Za male poduzetnike razvijanje brenda nije lak zadatak i on zahtijeva predanost koja je potrebna za pozicioniranje na iznimno konkurentnom tržištu. Ovu temu danas su nam približili Andro Harašić i gost predavač Bruno Gudelj na edukaciji Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište.
Često se smatra da brend čini logo i vizualni identitet tvrtke. Međutim, on je mnogo više. Brend stvara snažni i trajni identitet proizvoda ili usluge – on sažima osobnost poduzeća, potiče osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti.
Zato je bitno vrlo rano definirati što podrazumijeva brend određene tvrtke te na koji način bi on mogao sazrijeti i prilagođavati se budućim trendovima.
3 ključne stvari za građenje brend strategije
Sve počinje sa strategijom, logo je samo vrh ledenog brijega!”,
istaknuo je Andro.
Kod kreiranja brend strategije, ključne su 3 stvari:
- Brend pozicioniranje – Koje benefite želite da vaši korisnici povezuju s vašim brendom? To je mjesto koje želite zaposjesti u mislima ciljne skupine.
- Brend arhitektura – je logična, strateška i odnosna struktura za sve brendove u portfelju, a ona nam daje jasnoću, sinergiju i polugu za cijelu portfelj proizvoda.
- Brend ekstenzija – tu se radi o širenju brenda u nekoliko kategorija kreacijom poveznica za kupca radi dodatnog rasta poslovanja.
Nakon edukativnog dijela o brendiranju, poduzetnici su imali prilike čuti i kako koristiti brendiranje kroz digitalni marketing o čemu je pričao gost predavač Bruno Gudelj.
Tako su polaznici dobili mnoge odgovore na svoja pitanja u vezi svojih budućih brendova, a evo što nam je rekla Anita Kanđera, polaznica edukacije:
Andro je kao osoba i predavač vrlo ugodan za slušanje. Orijentiran je na nas kao slušatelje te ima puno interakcije i praktičnih primjera. Tema je dobra i vrlo aktualna!’’.