Bez dobro postavljenih ciljeva nema ni uspješnog poslovanja!
Poduzetničke ambicije su često velike, a pritom može doći do neadekvatnog postavljanja ciljeva koje želimo ostvariti. Ili ih je previše, ili su previsoki, ili su previše neodređeni. Kako pravilno postaviti ciljeve i ostvariti ih, učili smo od Melite Manojlović na edukaciji Postavljanje ciljeva.
Ciljevi su najvažniji aspekt poslovanja. Da bi tvrtka ostvarila uspjeh, mora imati dobro postavljene ciljeve:
Ciljevi su kao navigacija koja tvrtku vodi na točno određeno mjesto koje ste vi postavili!”.
Postavljanje temelja tvrtke
Prilikom postavljanja temelja tvrtke bitno je obratiti pažnju na dva najvažnija čimbenika:
- Vrijednosti – Koje su naše vrijednosti? Što nam je važno i zašto nam je to važno?
- Usmjerenosti na cilj – Postoje ljudi usmjereni prema cilju i od cilja. Oni usmjereni prema cilju su orijentirani prema ostvarenju tog cilja, dok oni od cilja više pažnje obraćaju pažnju na prepreke na koje mogu naići.
Bitno je da osoba osvijesti svoju osobnu viziju te s obzirom na nju postaviti svoje adekvatne ciljeve:
Vaš posao ste vi! Cilj treba biti naš da bismo mogli prelaziti prepreke na koje nailazimo! ”,
Tijekom predavanja polaznici su bilježili vlastite ciljeve prema SMART metodi te prema njima postavljali strateški plan za ostvarenje tih ciljeva u zadanom vremenskom roku.
Odlična predavačica, vrlo korisna radionica za moj budući posao!”,
kazala je Silvija Gmaz, polaznica ovog predavanja.