B2Point – poslovanje sa smislom!
Nakon višegodišnje marketinške karijere u automobilskoj industriji, Lidija Supek Koršoš se odlučila okušati u poduzetništvu. Osnovala je B2Point – točku za poslovno savjetovanje gdje poduzetnicima pomaže posložili poslovanje u smislenu cjelinu.
Poslovni sam savjetnik s izvanrednim iskustvom u marketingu i komunikacijama. Formalno sam diplomirala marketing na Ekonomskom fakultetu, a izuzetno mi je bitno da kontinuirano ulažem u sebe nadograđujući znanje.
Majka sam dvoje djece i zbog njih želim raditi na tome da svijet učinim malo boljim. Vikende volim provoditi u prirodi i zahvalna sam što živim u našoj lijepoj zemlji. Želja mi je da zajedno sa svojim klijentima uvažavam odgovornost prema društvu i prirodi te da po tim načelima i poslujem, koliko dozvole realne mogućnosti“.
Nakon mnogo godina provedenih radeći za druge, odlučila je izaći iz zone komfora i stvoriti vlastiti, jedinstveni put:
Oduvijek su me inspirirali poduzetni ljudi. Kada slušam priče poduzetnika, vidim njihov neiscrpan optimizam, ali i mnogobrojne prepreke koje svakodnevno svladavaju. Sama sam se prepoznala u tome. Vjerujem da mogu inspirirati novim, svježim idejama i pomoći ljudima da stvore napredniju verziju onoga što rade“.
Kako bi se informirala za pokretanje svog poslovanja, Lidija je bila prisutna na brojnim edukacijama ZICER Plavog ureda. Aplicirala je i na potporu za samozapošljavanje čija je sredstva utrošila uglavnom na opremu za rad:
Edukacije su jako dobro organizirane i izvedene, predavači su zanimljivi i stručni, a teme korisne za nove poduzetnike. Svakome bih toplo preporučila da koriste te pogodnosti. Također sam korisnica potpore za samozapošljavanje koja je izvrstan vjetar u leđa za nove poduzetnike“.
Kroz svoj B2Point Lidija se bavi strateškim planiranjem i planiranjem marketinga, brendiranjem poslodavaca, uvođenjem novih proizvoda te društvene odgovornosti u poslovanje:
Od strategije i planiranja, preko upravljanja projektima do izvještavanja o rezultatima, posvećujemo pozornost na detalje kako bismo odgovorili na poslovne potrebe na tom putu. Pomažemo identificirati jake strane, ali isto tako radimo na rješavanju raznih poslovnih izazova. Promatramo poslovanje iz svakog kuta kako bismo razumjeli širi kontekst. Zatim informacije pretvaramo u jednostavne uvide na koje možete djelovati“.
Iako se nalazi tek na početku svog poduzetničkog puta, Lidija priznaje kako joj odgovara fleksibilnost koju je dobila poduzetništvom. O svom dosadašnjem iskustvu pak govori sljedeće:
Za poduzetništvo je potrebna prije svega vizija – bez vizije ne znamo niti svrhu, niti smjer, niti destinaciju. Zatim tu su predanost i strpljenje. Također je važno kako se nosite s dobrim, ali i s lošim vremenima. Jeste li spremni učiti iz situacija i tako rasti. Jeste li ste spremni prilagoditi se, biti agilni. Hoćete li ustrajati. Ako hodate pravim putem i voljni ste nastaviti hodati, jednostavno morate napredovati!
Vrlo je bitno učiti iz svojih pogrešaka i rasti iz svojih neuspjeha. Uspješni ljudi su na kraju uspjeli jer nisu odustali. Možemo nastojati učiniti svijet boljim, napraviti razliku, ostaviti pozitivan utjecaj na živote drugih!“.
Foto: Lidija Supek Koršoš privatna arhiva