B2B prodaja – od čega se sastoji „sales pitch“?
U svakom poslu prodaja je krvotok poslovanja. Ovisno o ciljanim kupcima, razlikujemo B2B i B2C prodaju, a ovaj put smo se posvetili poslovnim klijentima. Sve o ovakvom načinu prodaje saznali smo od Tomislava Krište na edukaciji B2B prodaja – Kako posložiti i razvaliti prodaju?.
B2B prodaja (Business to Business) odnosi se na prodaju proizvoda između dvaju različitih poduzeća. Karakteristika B2B prodaje jest duži proces donošenja odluka jer on uključuje odluke i odobrenja više osoba, a često je obilježena pregovaranjem i ugovaranjem.
Od čega se sastoji „sales pitch“?
Kako bi naši poduzetnici znali dobro predstaviti svoje proizvode i usluge, Tomislav im je pokazao kako izgleda „sales pitch“.
Dobar „sales pitch“ se sastoji od:
- Problema – koje probleme rješavamo?
- Rješenja problema – koje je naše rješenje problema?
- Značajki – koje su značajke našeg proizvoda/usluge?
- Našeg „one linera“ – koja je rečenica koja nas opisuje?
- Testimonialsa – što kažu naši zadovoljni klijenti?
Nakon „sales pitcha“ potrebno je napraviti „follow up“ na jedan od brojnih mogućih načina – e-mailom, telefonom ili putem društvenih mreža.
Zanimljiva, korisna i razumljiva edukacija s puno primjera iz prakse. Moderna prezentacija s popisom knjiga za daljnje usavršavanje!“,
zaključak je jednog od polaznika.