Analizom multimedijskih sadržaja u realnom vremenu do boljih poslovnih odluka
Posljednju inovatorsku priču završavamo tvrkom AdScanner, a pričali smo s njihovom predstavnicom Andreom Benzon. Tvrtka Adscanner na tržištu se pojavila krajem 2012. godine, a se bavi razvojem sustava za automatizirano praćenje oglašivačkih aktivnosti na televizijskom tržištu – prvenstveno austrijskom, njemačkom i hrvatskom. U planu je proširenje i na druge države.
O inovaciji Andrea razmišlja na način:
Ako nema kreativnosti, nema ni napretka. To je onaj životni žar koji nas tjera da poboljšamo i olakšamo život i poslovanje. Teško je ponekad izaći iz zadanih okvira, ali nužno ako želimo ići u korak s vremenom. Ma ne u korak s vremenom, uvijek ispred njega! Bilo bi lijepo da se to kod nas više cijeni i omogućuje inovativnim rješenjima kao što je naše, lakši plasman na tržište”.
Inovativnost projekta AdScanner proizlazi iz inovativne tehnologije na kojoj je usluga utemeljena – algoritmu za automatizirano praćenje oglašivačkih aktivnosti na televizijskom tržištu. Usluge koje AdScanner pruža nisu samo izvor statističkih podatka o oglašavanju, već i alat za obradu istih koji omogućava analize i komparacije prema potrebama klijenata. Algoritam iz velike količine podataka izdvaja traženo u realnom vremenu i umanjuje greške ljudskog faktora. Tako je oglašivačima i medijskim agencijama omogućena pravovremena reakcija na trenutnu situaciju u oglašivačkom prostoru.
Samoj brzini reakcije pridonosi i činjenica da se klijenti uslugom mogu koristiti putem računala bez potrebe za instalacijom softverskih rješenja i ekstenzija. Sustav je moguće gotovo u potpunosti prilagoditi vlastitim potrebama praćenja i kombinirati ga s drugim izvorima podataka. To omogućuje korisnicima da naprave projekcije za buduće pothvate na tržištu TV oglašavanja – provjera realizacije vlastitog media plana, praćenje marketinških trendova unutar sektora i istraživanje tržišta i tako dalje.
Tvrtka AdScanner je korisnik potpore inovatorima Grada Zagreba, a dobivene poticaje namjeravaju iskoristiti za daljnji razvoj inovativnih rješenja:
Poticaji koje smo dobili pomoći će nam da i dalje radimo na inovativnim rješenjima i dajemo priliku mladim ljudima koji se žele dokazati u polju kontrole i analize reklamnog sadržaja u medijskom prostoru”.
Za razliku od ostalih intervjuiranih inovatora, tvrtka AdScanner se dosad nije susrela s većim problemima vezanim uz realizaciju svoje ideje. Posluju u Austriji, ali su svoj razvojni tim smjestili u Hrvatskoj zahvaljujući odličnim programerima koji su pronašli najbolja idejna rješenja.
Iz Andreinog govora očit je entuzijazam u vezi zapošljavanja novih i sposobnih ljudi:
Naš tim raste iz dana u dan. Trenutno zapošljavamo 35 zaposlenika i nekoliko vanjskih suradnika. S novim projektima koje ćemo plasirati na jesen, namjeravamo zaposliti još više ljudi. Nadamo se da će i dalje sve teći glatko kao što je i dosad!”
I na kraju, Andrea u ime AdScanner tima poručuje:
Ako želite da se nešto promijeni, nemojte čekati, reagirajte! Time se vodi i Adscanner koji će nastaviti razvijati ideju koja će omogućiti klijentima da putem specijalno dizajniranih notifikacijskih servisa dobiju informaciju u realnom vremenu, odnosno s vremenskim odmakom od samo nekoliko sekundi!”.