Alati za analizu vlastite web stranice
Teško je zamisliti danas poslovanje bez digitalnog marketinga. A koji su alati dostupni malim poduzetnicima, još jednom nam je pokazao Miroslav Varga, stručnjak za digitalni marketing iz tvrtke Escape na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate.
U digitalnom marketingu mnogo se toga vrti oko web stranice, zato je bitno da je ona u dobrom stanju. Miroslav naglašava da poduzetnici često štede na web stranicama, dok on smatra da upravo na tome ne bi trebali štedjeti:
Da trenutno ulazim u poduzetništvo, uložio bih većinu sredstva za web stranicu, a tek onda u sve ostalo!”.
Kakva je dobra web stranica?
Dobra web stranica zapravo se sastoji od 3 ključna faktora:
- Jednostavnost – dobra web stranica je jednostavna za korištenje,
- Preglednost i atraktivnost – omogućuje dobro korisničko iskustvo,
- Tehnička ispravnost – tehnički SEO je bitan zbog korisničkog iskustva i rangiranja na tražilicama.
Kako znati kakva je nam je web stranica?
Kako bi i naše web stranice bile prilagođene korisnicima, Miroslav nam je otkrio nekoliko besplatnih alata pomoću kojih možemo analizirati svoje web stranice:
- Siteliner – pomoću ove stranice možemo brzo i jednostavno provjeriti cijelu web stranicu – duplirani sadržaj, poveznice koje ne rade.
- Pagespeed Insights – ovo je odličan alat za analizu brzine učitavanja web stranice.
- Mobile friendly test – provjerite je li vaša stranica prilagođena mobilnim telefonima!
- Test my site with Google – još jedan alat za testiranje brzine učitavanja stranice,
- Copyscape – alat pomoću kojeg možemo analizirati je li netko kopirao tekstove s naše web stranice.
Gospodin Varga je vrhunski predavač koji na zanimljiv, pristupačan i stručan način prenosi svoje znanje koje nam u današnjem svijetu svima treba! Sve pohvale!”,
izjavila je Dorotea Dunaj, polaznica predavanja.