Acro: personalizirani rokovnik za dostizanje vaših profesionalnih ciljeva
Da je planiranje ključ uspjeha zna 24-ogodišnja dizajnerica i poduzetnica Elizabeta Novaković, kreatorica originalnog dizajnerskog rokovnika “Acro”. Ono što ga razlikuje od ostalih rokovnika je to što nije kao klasični rokovnik kalendarski uvjetovan a služi i kao personalni motivator za dostizanje profesionalnih i osobnih ciljeva. Razgovarali smo s ovom simpatičnom Zagrepčankom koja za sebe kaže da se ne smatra poduzetnicom nego poduzetnom.
Ne znam da li je to radi toga što moj posao još uvijek nije na razini da mogu učiti druge o preuspješnom poslovanju ili iz nekog sasvim desetog razloga, ali biti poduzetan za mene znači biti proaktivan. Prijaviti se na natječaj za posao koji ne postoji, “zaljepiti” se za ljude koji su postigli ono što ja želim postići, ili pak idu u pravcu u kojem ja želim ići, svakodnevno istraživati, planirati i postavljati ciljeve.
Acro je nastao 2012. godine kada je Elizabeta bila na zadnjoj godini studija dizajna i tržišnih komunikacija. Kao i kod većine studenata njen raspored bio je ispunjen s puno fakultetskih obveza, poslova koje je povremeno obavljala i treninga taekwondo-a. Kako nije pronalazila odgovarajući rokovnik koji bi mogao pratiti njen raspored, sama je počela iscrtavati “obične” rokovnike. S obzirom da planeri inače počinju od siječnja,što nije sukladno studentski kalendarima, Elizabeta je je htjela naći alternativu za nošenje dva rokovnika.
Shvatila sam da želim nešto svoje, a i da je vrijeme da se krenem brinuti što ću raditi sutra. No to sam shvatila tek kad je sve bilo otisnuto. Paralelno sam, po završetku studija, dobila posao u jednom od najrenomiranijih studija za dizajn u Hrvatskoj, stekla dodatno iskustvo, ponovno naučila od najboljih ljudi u regiji i pokrenula svoju firmu čija je glavna djelatnost brending. Brandlook se bavi prvenstveno marketinškim i dizajn aktivnostima vezanima za Acro planer a isto to radi i za druge brendove.
Od same ideje do realizacije prošlo je svega šest mjeseci. Prvo izdanje izašlo je 2013.godine, a namijenjen je bio studentima i srednjoškolcima. S novom edicijom Acro planer proširio je svoje tržište na poduzetnike i sve one koji žele steći organizacijske navike te ostvariti svoje ciljeve. Njegov dizajn je vrlo jednostavan ali originalan. Odnedavno, treća kolekcija Acro planera svojim korisnicima nudi mogućnost da svoje ciljeve i planove dijele s prijateljima na društvenim mrežama te cijelom Acro online zajednicom. Naime, svaki rokovnik sadrži vlastiti jedinstveni Acro ID broj povezan sa stranicom www.acro.com.hr. Fotografije se uz pomoć hashtaga #acrossthegoals na Instagramu i/ili Facebooku automatski učitavaju na web stranicu, a korisnici mogu pratiti jedni druge i uspoređivati životne ciljeve. Ovim potezom Novaković je spojila tradicionalno s digitalnim te time dokazala da još uvijek u digitalnom svijetu ima mjesta za tradicionalne rokovnike.
Kako postići vlastite ciljeve uz pomoću “Acro” planera pogledajte u promotivnom videu.
Foto i video: Privatna arhiva “Acro”